Stuit

Zijn er meer kindjes die rond de 34 weken in stuit lagen en misschien nu nog wel liggen?
Of kindjes die met 34 weken in stuit lagen en zich toch nog hebben gedraaid?
Zijn er al mama`s die weten dat ze een keizersnede krijgen?

Bij mij lag ons kleintje met 34 weken in een stuit, maar paar dgn later is het vanzelf gedraaid, ben nu 36 wkn en volgens mij ligt de kleine nog goed, ma weer controle dus dan hoor ik het wel

mijn schijnt ook in stuit te liggen, vrijdag echo om t zeker te weten.... dus weet nog niks..! Al heb ik zelf t gevoel dat hij gewoon goed ligt!

Waar voelen jullie de hikjes PC74 en Mama83?

Groetjes Joyce 35 wkn vandaag!

met 34 weken lag de kleine goed, 35weken in een stuit, 2 dagen later goed en nu dwars.... maandag volgende controle hoe de kleine dan ligt. ik voelde hikjes veel bij mn navel en bovenin.

hoi ik ben van mama feb mijn kindje lag met 35 weken in stuit maar na een week later heeft hij van zelf gedraait dus jou kindje kan nog draain.
succes
Goeten Huda

Hi,

Onze eerste lag tot en met 36 weken in een stuit en ik heb toen dus een draaipoging gehad. Deze is helaas mislukt. Door het gerommel aan mijn buik is na 4 dagen de bevalling begonnen en ik wist al dat ik een keizersnede wilde. Die heb ik toen ook gekregen. Erg relaxed eigenlijk allemaal.

Ik vond de draaipoging het overwegen waard, omdat "normaal" bevallen voor moeder en kind natuurlijk het beste is. De poging op zich is wel erg pijnlijk, maar heb er geen nare dingen aan over gehouden. Als het nu ook zo was geweest, had ik het weer gedaan.

Gr. Tamara
(februari mama)

Terug
Bovenaan