Stuit

Ik ben vandaag 30 weken zwanger en heb gister een echo gehad.
Nu ligt meneer in een suit en nu is het de derde dus die kan nog wel even draaienmaar, nu zei die echoscopiste ook dat hij wel erg groot is.
En er wordt geschat dat hij bij de geboorte 9 / 9,5 pond is. En dat het draaien dan nu al wel eens moeilijk kon worden.
Ik zie zo op tegen een eventuele kz.
Zijn er meer meiden waarbij de kleine nu in een stuit ligt??

Liefs Lique
 
Ja hier haha. Ik ben ruim 26 weken zwanger en hier ligt hij/zij ook in stuit maar idd het kan nog alle kanten op. Ik heb t niet zo op t draaien door gyn enz dus ik denk dat ik dat echt niet doe, weet ook niet of dat verstandig is gezien het feit dat ik van de eerste bevallen ben via een kz.
Als ze tegen mij zeggen dat t een kz wordt vind ik t geen ramp maar goed ik had dan ook een droom kz de vorige keer.

Succes en probeer je niet te druk te maken!

xx
 
Ha,

Ik ben ook zwanger van de derde, ook 30 wkn en de kleine lag heel de tijd dwars. Van het weekend behoorlijk last gehad en tijdens de echo maandag bleek de kleine gedraaid te zijn en goed te liggen. Volgens de echoscopiste zelfs al behoorlijk diep dus die zal denk niet meer terug gaan.

Was er zelf ook best mee bezig al kan de kleine nog alle kanten op maar een kz zal ik ook niet zien zitten. Ik weet niet of ze een stuitbevalling bij een kind van 9,5 pond toestaan maar anders zal ik daar eerst naar informeren. Je beval toch sowieso in het zkh en dan kan je ook pijnstilling vragen. Dit had ik voor mijn eigen al besloten maar goed bij mij is het ws allemaal niet nodig misschien heb jij er wat aan.
 
Mijn kleine ligt ook in een stuit maar ik ben 26 weken dus dat kan nog veranderen. Is heel normaal voor deze termijn volgens de gyn. Mocht de kleine niet draaien dan weet ik nog niet wat te doen. Dat draaien lijkt me niet echt wat, maar een kz ook niet. Misschien dat ik toch het draaien eerst ga proberen mocht het nodig zijn.

Succes meid, ik hoop vor je dat de kleine nog gaat draaien!!!
Liefs ciomama
 
Hai,

ja ik ben ook zwanger van onze 3de, ben inmiddels 34 weken en ons kleintje ligt ook in volledige stuit, over 2 weekjes gaan we kijken of ze zich nog heeft kunnen draaien anders gaat de gynacoloog dat nog proberen. eerlijk gezegd vind ik de gedachte daaraan al eng, maar de gedachte om ons kindje te krijgen via een keizersnede vind ik ook niets. Mijn moeder heeft mij ook op de natuurlijke mannier gekregen en ik was ook een volledige stuit, petje af voor haar... maar ik weet niet of ik dat aan durf....

Liefs Mammatje
 
Terug
Bovenaan