Stuit

Hey,

Vanochtend te horen gekregen dat onze "uk" in stuit ligt en al deels ingedaald is.

Ondanks dat ik veel ruimte heb en met 30 weken 30% van de kleintjes in stuit ligt vind ik het toch best spannend. Mijn andere 2 kinderen lagen met 30 weken precies goed en waren al ingedaald. Waarom is deze nu weer dwars?

Zijn er nog mama's met een kindje in stuit?

CAAT85
( nu 32 weken+ 3 dagen)

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb gelezen dat kindjes zelf nog kunnen draaien tot ongeveer 32 weken. Verder kan de verloskundige proberen het kindje nog te draaien.
Het schijnt dat er ook genoeg baby's op de natuurlijke manier geboren worden terwijl ze in stuit liggen. Wacht het dus nog even af wat de vk ervan zegt.
Mijn zoon lag wel goed maar is pas met 39 weken ingedaald dus ook het indalen zegt volgens mij niet zoveel.
succes!

ja hier ook eentje in stuit.. Maar ze maken zich geen zorgen. omdat ze nog alle kanten uit zou kunnen. Maar toch ligt ze al 3 weken zo. Ben benieuwd, zou het ook niet erg vinden als het uiteindelijk een keizersnede zou worden denk ik..

Vorige week donderdag lag onze kleine uk ook in stuit. Morgen weer een groeiecho dus ben benieuwd hoe hij dan ligt. Naar mijn gevoel ligt hij nog steeds in een stuit. Ik ben benieuwd...ik hoop toch echt wel dat hij nog draait want ik heb echt geen zin in een keizersnee, heb bij vriendinnen gezien hoe pijnlijk het genezingsproces is..