stuit

Vandaag een echo gehad uk ligt nog/weer in stuit. Ik heb foldertjes over keizersnede mee gekregen en ze hadden t over een poging tot draaien. Ik weet niet wat het beste zal zijn. Lees toch wel wat nadelen aan alles. Maar als t goed is kan ze nog draaien. Moet over 2 wken twrug komen dan kijken ze verder. Hopelijk gaat ut allemaal goed komen.

33 wken. Weer niet tot wanneer ze kan draaien denk tot 35/36 weken dan? Omdat ze het er over 2 weken over willen hebben? Ik denk dat je van een normale bevalling minder nasleep hebt dan bij een kz over het algemeen. Wat ik zo lees

Ik hoorde van iemand waarvan het kindje met 39 weken nog zelfstandig draaide. Dus ik heb zelf nog goede hoop (mijn kindje ligt ook in stuit (nu 34 weken)) pas na de 36 weken liggingsecho gaan ze bepalen wat te doen. Ik kan goed voelen hoe het kleintje ligt de ene week goed, de week dat ik naar de verloskundige moet altijd in stuit, echt teveel ruimte, dat vind ik wel eng stel dat hij een knoop in de navelstreng draait.

Bij mij is de kleine deze week in een afgeweken stuitligging komen te liggen. Baal er echt ontzettend van en hoe nuchter ik al een keer op iemand reageerde die een kindje in stuit had liggen des te meer maak ik mezelf er nu druk om.
Jeetje als je niet weet wat het inhoud om dat te hebben denk je zo nuchter maar als het bij jou zelf gebeurd is het ineens heel anders. Ik ben inmiddesl 33+4 zwanger en moet woensdag weer naar de vk om te kijken of ze gedraaid is anders krijg ik ook alle info over uitwendige draaiing.
Succes ook!
liefs

Terug
Bovenaan