Stuit....

hoi,

Ik ben vandaag 29 wkn zwanger van mijn derde spruit...nu hebben de voorgaande mannen allebei direct met hun koppie naar beneden gelegen. De verloskundige heeft nooit hun hoofd bovenin mijn buik gevoelt. Nu was ik van de week even voor extra controle omdat ik steken had in mijn vagina...wat blijkt:
Hij ligt met zijn billen lekker diep in de bekken, al ingedaald maar heeft nog wel ruimte om te bewegen.....maar zal hij dat nog wel doen? Hij zit mooi rechtop zo???
Oh en nog een vraagje.....ik voel heel goed waar het hoofdje zit enzo....is het schadelijk als je daar regelmatig effe aan voel? Niet dat hij straks met een platte neus geboren wordt hahaha!

tnx

Nee hoor het is niet schadelijk om te voelen, ze worden goed beschermd. Wat betreft de stuit kan er nog van alles gebeuren. Zeker als je al eerder zwanger bent geweest. Mijn eerste lag nooit in stuit terwijl de tweede tot 1 dag voor de bevalling dwars lag en ook vaak in stuit, ben wel normaal bevallen en hij lag op dat moment netjes in hoofdligging. Nu ben ik zwanger van de derde en deze draait nog zoveel dat ik niet weet waar zijn hoofd of billen liggen, verschilt over de gehele dag. Niet echt handig maar ik wacht af tot de dag van bevalling. Ik ben over 5 weken uitgerekend en had gehoopt dat deze wel naar beneden zou blijven liggen met zijn hoofdje, maar meneer denkt er anders over, mama heeft te veel plaats in haar buik. Ik wens je nog een fijne zwangerschap en laat alles over je heen komen er kan echt nog van alles gebeuren. Succes

hoi, die van ons lag bij 29 weken ook in een volkomen stuit gezakt in mijn bekken. Ik ben trouw iedere avond 20 minuten gaan liggen in een houding waarbij mijn bekken hoger liggen dan mijn schouders. Het is pittig, maar tijdens de echo deze week bleek dat onze man nu toch gedraaid is! Het heeft echt geholpen want ik voelde hem iedere avond echt uit mijn bekken zakken. Als dit niet had geholpen had de vk mij trouwens doorgestuurd voor voetreflextherapie. Daar hadden zij ook hele goede ervaringen mee zei ze. Succes!

en anders komt t ook wel goed hoor
mijn eerste was een stuitbevalling
ik weet nog dat ik een kaartje kreeg met de tekst.....zo zie je maar weer...zelfs een stuit komt er gewoon uit;-)

nee meid t komt echt goed hoor...ze kunnen nog alle kanten op en anders helpt de gyneacoloog ff..

sterkte!

Terug
Bovenaan