stuit

Hoi hoi,

Vanmorgen ben ik op controle geweest bij de gyn en helaas ligt de kleine nog steeds in een stuit.
Er is besloten om morgen te proberen om de kleine te gaan draaien.
Het is wel erg spannend allemaal.

Verder was er ook een suikertest gedaan en helaas was mijn suiker na een drankje 11 en een beetje.
Nu moet ik van het weekend mijn suiker 7 keer op een dag prikken.
Op die manier willen ze toch proberen om te zorgen dat de kleine er niet teveel last van krijgt.

Inmiddels is alles wel een beetje veel geworden en ben ik blij als de kleine geboren wordt.

Hoi Loena,

Nou, kan me voorstellen dat je het spannend vind. Heb geen ervaring met draaien, maar zou fijn zijn als het lukt! Want anders wordt het sowieso een keizersnee, of niet?

Succes met je suikers, ook dat is geen pretje. Hoever ben je? Ben je al aan je laatste weekjes toe? Kun je lekker aftellen...

Heb geen noemenswaardige kwaaltjes maar begin ook echt weer naar mijn eigen, 'normale', lichaam te verlangen ;)

Succes!! Groetjes,

Hoi MamaJelte,

Als het draaien niet lukt dan heb ik nog steeds de keuze om natuurlijk te bevallen of met een keizersnede. Maar zelf heb ik al besloten dat het dan een keizersnede wordt. Ik zie daar wel heel erg tegen op omdat mijn herstel door mijn ziekte en medicijnen een stuk langer kan zijn en dat is ook de reden dat ik eerst wil kijken of het kindje wil draaien.

Ik was gisteren precies 36 weken, dus gelukkig nog maar even te gaan.

normaal dacht ik altijd 9 maanden is toch wel vol te houden, maar nu ben ik toch echt blij als het weer allemaal bij het oude is.
Natuurlijk hou ik me voor ogen dat we er dadelijk iets heel moois voor terug krijgen.

Hoelang moet jij nog?

Hoi Loena,

Breek even in van het Oktober forum.
In 2006 is mijn dochter geboren en op het moment van bevallen kwamen wij erachter dat zij dus in een stuit lag. Zij is via de normale weg geboren. 23.30 begon alles en 03.12 was ze geboren. Al met al een snelle bevalling en dat voor een stuit. Ik wilde absoluut geen keizersnede en heb het via de normale weg geprobeerd. Ik heb er geen spijt van gehad.
Wou even mijn ervaring met je delen.

succes en heel veel sterkte met je bevalling..

gr van Patricia

Hoi Loena,
Kijk, dat zijn de goede berichten hierboven!

Negen maanden kan inderdaad lang duren, ik vind het zelf voorbij gevlógen, maar merk dat ik er nu echt naar uit begin te zien. En dit soort dingen als ik jouw situatie levert ook wat extra spanning op, lekker als het allemaal achter de rug is. Want dan krijgen we er inderdaad zoiets moois voor terug!! :)

Ik ben vandaag precies 36 weken, dus we lopen tegelijk. Een keizersnee zal ook iets eerder worden gepland neem ik aan? Vandaag gaan ze proberen te draaien dus? Hoop dat het lukt!! Succes!!
Groetjes,

Zojuist thuis gekomen uit het ziekenhuis van de draai poging. Het is nog afwachten of het echt gelukt is, ze konden de kleine niet helemaal door draaien omdat er nog wat armpjes en beentje in de weg lagen.
Morgen moet ik nog terug voor een hartfilmpje omdat net na de draaing de hartslag iets gedaald was van de kleine.
Verder is het afwachten tot volgende week vrijdag of het echt gelukt is, de Gyn had het idee dat de kleine terug zou draaien en dan wordt het een keizersnede. Die zal inderdaad eerder uitgevoerd worden maar niet heel veel eerder wat ik heb begrepen.

Vannacht in het ziekenhuis geweest omdat heel mijn lichaam erg veel pijn deed. Dat is waarschijnlijk door het draaien gekomen. Nadat ik 2 paracetemol had ingenomen is het allemaal wat afgezwakt..

Het hart filmpje van de baby was goed alleen is de kleine wel weer terug in een stuit :-(

Terug
Bovenaan