Stuitbevalling

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik wil graag iedereen laten weten dat ik een super fijne stuitbevalling heb gehad. Sterker nog, deze bevalling was veel mooier dan mijn vorige gewone bevalling.</p><p>Misschien heel vreemd maar je voelt je kindje van teen tot hoofd geboren worden. Ik vond het zo'n mooie ervaring en hoop dat dames die ook moeten kiezen tussen een keizersnede en stuitbevalling voor het laatste kiezen. De kans dat er iets mis gaat blijft klein en ze nemen geen risico.</p><p>Liefs!</p>

Fijn dat het zo goed is gegaan!
Ik kan me hier ook bij aansluiten. Ik heb ook een mooie, vlotte stuitbevalling gehad en ben erg blij met deze keuze geweest. 
Als het team in het ziekenhuis erachter staat, zou ik er ook zeker voor gaan! De risico’s houden ze goed in de gaten, en het kiezen voor een keizersnee kan dan altijd nog, indien nodig.

Ook ik heb vandaag een mooie stuitbevalling gehad! Mijn eerste baby, geboren met 39w6d. Ik heb me geen moment drukgemaakt over de veiligheid van mijn baby! Ik zou het zo weer doen! 

Fijn om deze berichten te lezen! Ben nu 37 weken zwanger en mijn zoontje ligt in stuit. Wij kiezen ook voor een stuitbevalling, die ergens volgende week ingeleid zal worden zodat er een goed gemotiveerd team aanwezig zal zijn.
Vind het wel erg spannend.. Had graag (weer) thuis willen bevallen. 

Een dag nadat ik gereageerd had op dit bericht ben ik zelf ook met een stuit bevallen.
Het was een zeer heftige en snelle bevalling. Hij was er al uit zonder dat ik geperst had (had dit ook niet door) Gelukkig is alles goed gegaan, ondanks dat het wel even erg spannend is geweest

Terug
Bovenaan