Stuiterbal

Hoi!Ik zet dit op het forum omdat ik even wil weten of andere ouders in hetzelfde schuitje zitten als wij haha. <br />Ons zoontje wordt volgende week 1. Vanaf het begin af aan is hij continue actief. Nu sinds een paar maanden kan hij ook lopen aan de meubels en met een looprekje. Alles waar hij mee denkt te kunnen schuiven/lopen pakt hij, krukjes/stoelen/de box/wasmand etc. etc. Ik vind het prachtig om te zien, maar daarnaast vind ik het wel apart dat hij vrijwel nooit een rustmomentje pakt. Soms zit hij wel eens aandachtig met iets rustig te spelen, maar daarna is het weer een stuiterballetje. Ook als ik savonds zijn fles heb gegeven worstelt hij zich zo snel mogelijk uit mijn armen omdat hij dan heel de bank rond wil rennen. <br />Herkennen andere ouders dit? En doen jullie er iets aan of laten jullie het zo? Slapen en eten doet hij verder hartstikke goed dus daar ligt het niet aan<br />
 
Bij ons hetzelfde! Ons meisje is echt de hele dag door bezig. Ze is nu net 14 maanden oud. De enige rustmomentjes zijn als ze haar middagdutje doet en inderdaad als ze hooguit 5 min rustig, aandachtig zit te spelen. 
No worries? het is gewoon een hoeveelheid energie om jaloers op te zijn?
 
Ik werk in de kinderopvang en zie dit ook regelmatig voorbij komen. 
Kindjes die de hele dag "aan" staan en niks willen missen.
Zolang hij verder happy is, zou ik me zeker geen zorgen maken!
Ook zie ik wel dat dit bij sommige kinderen op den duur minder wordt. 
 
Dankjewel voor je reactie. Het is idd een hartstikke vrolijk kindje dus laat hem maar lekker z’n gang gaan
 
Terug
Bovenaan