Stuitje na bevalling

Ik heb er helaas ook maanden last van gehad. Heel erg vervelend. Kreeg dezelfde uitleg. Uiteindelijk inderdaad naar de fysio gegaan die het enkele keren inwendig recht hebben gezet. Dit heeft geholpen maar het blijft een zwakke plek. 
Qua tips weinig anders dan houding afwisselen en inderdaad zo'n rond donut kussen of een reis nekkussen gebruiken. 
Ik ben nu 7 maanden zwanger van de 2e en ben benieuwd of dit weer gaat opspelen. Het is nooit helemaal weg geweest maar gaat wel veel beter. 
Heel veel sterkte b

Stuitje ooit gebroken niet door bevalling maar door een valpartij. Jaren last van gehad, op en af. Vooral in bepaalde stoelen. Moet zeggen dat ik er nu nooit meer last van heb. Had ook gerust wel eens maanden geen last om wekenlang niet fatsoenlijk te kunnen zitten. Hoorde dat ze tegenwoordig vaak ook NIMOC behandelingen toepassen. Geen idee of dat werkt. Veel beterschap!

Ook gehad na de bevalling. Kwam door de kracht van het persen werd er mij gezegd en het zou vanzelf weer over gaan. Erg veel pijn gehad, maar toch redelijk snel weer over gegaan. 

Terug
Bovenaan