Stuitje

Tja, dit heeft wel nix met voeding te maken maar ik had geen idee waar ik het moet plaatsen..

Ik ben 6,5 maand geleden bevallen en heb nogsteeds heel erg last van mijn stuitje, als ik ook maar iets onderuit gezakt op de bank of stoel zit doet het al pijn...erg lastig dus...herkent iemand dit???

gr
saskia
 
Hoi,

Ik heb het ook. Mijn dochertje is nu bijna een jaar en ik kan zeggen dat het langzaam aan minder word. Maar het blijft gevoelig.

Bij de bevalling heb ik mijn stuitje waarschijnlijk gekneusd wat wel vaker gebeurt. Misschien jij ook?

Groetjes joyce
 
Hoi

Ik ben een paar dagen voor de bevalling van de trap gevallen en heb toen mijn stuitje gebroken. Ik heb dus ook niet zo'n prettige bevalling gehad.
Ik voel mijn stuitje nu na 8 maanden ook nog.
Op mijn werk leg ik meestal een kussentje op mijn stoel en dat helpt wel. Verder schijnt het dat je er je hele leven last van kan houden.
Zie wel op tegen een eventueel tweede bevalling.

Gr ook van een saskia
 
héél herkenbaar, bij mij was ook mijn stuitje gekneust na de bevalling maar bij mij was het na 6 maanden redelijk over....dus ik zou er wel ff mee naar de huisarts gaan, succes
 
Ik herken het niet in relatie tot m'n bevalling maar ik heb vroeger wel eens m'n stuitje gekneusd (van de trap gevallen) en daar heb ik nog heel lang last van gehad bij zitten. Dus misschien is dat het? Anders er misschien toch eens mee naar je huisarts gaan?
 
Tijdens mijn bevalling heb ik ook een gekneusd stuitje opgelopen. Pas na 3 maanden was de ergste pijn weg, maar het blijft een gevoelige plek. Ik heb wel eens gehoord dat je er altijd wel last van blijft houden. Als je er erg veel last van hebt, zou ik toch maar bij de huisarts langsgaan.
 
Terug
Bovenaan