Stuitje!!!!

chantal1a

New member
Hebben jullie dat ook??

Ik heb echt sinds een paar dagen mega pijn in m'n stuitje en straalt uit naar m'n linkerbeen. Vooral 's avonds is het, het ergst. Herkennen jullie dit? Ik ga volgende week voor het eerst naar yoga en zal daar vragen wat er aan te doen, als zij het niet goed weet zal ik de verloskundige bellen, want ik ga geen 3 weken meer wachten om hier wat aan te doen,...

Ik ben nu trouwens 23 weken zwanger, ben erg benieuwd of jullie dit herkennen of evt hebben meegemaakt in vorige zwangerschap
 
Ik heb het ook en ik heb fysiotherapie gehad. Ik heb 5 behandelingen gehad en nu gaat het beter. Ik heb de behandelingen eerst stop gezet omdat ik anders zo door de 12 keer heen ben. Maar als ik weer heel erg veel last krijg ga ik zeker weer heen!
Bel gewoon de verloskundige!
 
heej chantal

ik heb er ook al maanden last van, vooral als ik plat op me rug ga liggen,
soms heb ik er veel last van en soms niet,
ik kan wel naar de fysio maar, heb dit nog niet gedaan,

succes er mee
 
hallo,

Dit is een teken dat je last heb van je bekken, ik zou zo snel mogelijk naar een fysio of cesar therapeut gaan, anders loop je onnodig met veel pijn rond, heb het zelf in mijn vorige twee zwangerschappen ook gehad, maar heb er tot nu toe niet bijzonder veel last van. Ben zelf naar cesar therapie geweest, daar zetten ze mijn bekken dan weer recht en dan was de pijn ook meteen over.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan