Stuitliching

Hallo allemaal, heb even een vraagje.
Ben gisteren bij de vk geweest en kreeg te horen dat mijn kindje met z'n hoofd naar boven ligt. Ook vertelde ze dat ie nog tijd genoeg heeft om te draaien. Ben namelijk 28 wk zwanger van m'n eerste.
Ben toch een beetje ongerust. Is er iemand die hier ervaring mee heeft???
 
Geen zorgen. Heb exact hetzelfde, zoals je verloskundige al zei: baby heeft nog tijd genoeg om te draaien. mijn vk voegde hieraan toe dat de helft van de kinderen zo ligt.
groet,
 
Hoi,

Ben ruim 32 weken, kindje lag donderdag jl in stuit, drie dagen ervoor niet, de dag ervoor weer wel, ligt vandaag weer met hoofdje naar beneden. Ze draaien inderdaad nog alle kanten op (en ik merk er zelf niet eens zoveel van als het zich weer eens omdraait).

Ik zou me er niet druk over maken.
Gr,
Mariaz

 
ik ben ruim 35 weken zwanger en heb al 3 draaipogingen gehad zonder resultaat, helaas. Volgende week de 4e en laatste poging, als het weer niet lukt en ons kindje draait niet uit zichzelf, dan maar een keizersnee. Draaien is geen prettig gevoel, echt pijn doet het niet, ze duwen alleen een beetje hard op je buik en de rest van de dag heb je een beurse buik, probeer te ontspannen, dat helpt. Ik wil gaag via de natuurlijke weg bevallen, maar niet met een stuitligging. Soms draait een kindje een paar dagen voor de bevalling, maar sommige vrouwen dragen hun kindje nou eenmaal zo, vorm van de buik/baarmoeder, heb ik mij laten vertellen. Succes en maak je niet druk, heb ik ook gedaan, maar je kan er niets aan doen, het helpt niet.
 
Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring daarmee. Maar gisteren hoorde ik dat bij een vrouwtje met 38 weken het kindje alsnog zelf naar beneden draaide. Nu is het wel zo dat het een klein kindje is.

Maar in jouw geval kan er nog alles gebeuren.

Succes ermee.

Groetjes Nanna
 
Terug
Bovenaan