Stuitligging 34 weken

<p>Vandaag bij de verloskundige geweest, baalde zo dat mijn baby in de stuitligging is gaan liggen! Ben nu 34 wk zwanger. De vk wilde meteen een afspraak maken voor een echo (deze afspraak was op een nevenlocatie waar ze geen echo kan maken) zodat we snel kunnen zijn als de baby gedraaid moet worden. Wie heeft hier positieve ervaring mee? Dat de baby zelf nog gedraaid is bij deze termijn of dat de versie goed gelukt is?</p>

Ik ben nu 36 weken en ook nog een eigenwijsje in stuitligging.
Afgelopen dinsdag de uitwendige versie gehad en helaas niet gelukt.
Wel heb ik meerdere verhalen gehoord van zwangere bij wie die in week 37 nog vanzelf draaide, dus het kan zeker nog!
Ook zou je moxa therapie kunnen proberen. Als je daar bij week 33 a 34 mee begint is er nog best veel kans op een positief effect, als je de verhalen zo leest!

Ook hier met 38 weken nog in stuit. Moxa heeft bij mij helaas niet geholpen. En de uitwendige versie is ook niet gelukt. 
Gezien de combinatie van stuit en grote baby krijg ik 'n keizersnede.
Bij ieder is dat anders. Moxa zou bij 75% wel helpen.

Bij mijn 1e zwangerschap plotseling met 35 wk ging mijn baby naar stuitligging.  Verloskundige adviseerde meteen een uitwendige versie.
Met 36 weken naar het wkz daarvoor. En gelukkig met succes. Het is een bijzondere ingreep diejealleen dooreigen ervaring kunt beschrijven. 
Ik ben erg blij met de keuze en het positieve resultaat. Nu is mijn zoon alweer 2jaar geweest en ben ik in verwachting van ons 2e kindje.
ECM hopelijk gaat het bij jou ook goed, en mag je op de natuurlijke manier bevallen 

Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap ook 'n stuitliggertje. Proberen te draaien met 37 weken. Erg lang bezig geweest, maar niet gelukt. Toen alles doorgesproken over keuze bevalling of keizersnede. Wij kozen voor gewone bevalling, waar ik erg positief op terug kijk! Om half 6 vliezen gebroken, maar geen weeen. Om 8 uur aan de weeen opwekkers omdat ik nog geen weeen had, en om 1 uur was ze er, kerngezond en na 2 keer persen. 

Terug
Bovenaan