Stuitligging/draaipoging

<p>Hi, </p><p>Iemand hier die ervaring heeft met een draaipoging van een stuitligging? </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Is het geslaagd? Hoeveel weken was je? Etc. </p><p>Alvast bedankt.</p>
 
Mijn zoontje lag ook in een stuit. Bij ik geloof 36 weken hebben ze geprobeerd om hem te draaien. Helaas zonder succes! Ze hebben best wel ff geprobeerd, maar hij weigerde iedere vorm van meewerking, haha!Ik vond het draaien opzich wel mee vallen. Ik vond het niet echt pijn doen. Ja, het voelt niet fijn. Het voelt vervelend, maar ik had ook niet zoiets van dit trek ik niet. Ik vond het iig zeker de moeite waard. En een volgende keer zou ik het weer doen.Uiteindelijk heb ik gekozen voor een keizersnede.
 
Mijn zoontje lag ook in stuit. Met 37 weken gedraaid. Eerste poging meteen gelukt?. Vond het niet pijnlijk. Wel even een raar gevoel Nu alweer een kern gezond zoontje van ruim 4 maanden. En hij heeft geen last van zijn heupen door de stuit ligging. Ik zou het de volgende keer zeker weer doen succes
 
Mijn zoontje ligt ook in stuit. Wij hebben tot 2 keer toe geprobeerd te draaien maar helaas is het niet gelukt, volgende week staat de keizersnede gepland. Draai poging was met 37 weken, ik heb wel erg weinig vruchtwater waardoor het al lastiger werd. Ik vond het wel pijnlijk en raar voelen, heb het nog enkele dagen een beurs gevoel gehad.
 
Ik ben inmiddels zelf ook een draaipoging ondergaan, precies met 36 weken. Ze hebben het 2 keer geprobeerd, helaas zonder resultaat maar wel met een heel beurs gevoel achteraf inderdaad. 
Jouw keizersnede staat dus met 38 weken gepland? Mocht je kiezen voor een stuitbevalling? 
 
Bij mij is een versie gedaan bij 35 weken. Ging probleemloos, heel snel en zonder echte pijn. 
Daarna is ons zoontje braaf zo blijven liggen en ben inmiddels bevallen via de normale weg. 
Dus er zijn ook positieve verhalen!
 
Terug
Bovenaan