stuitligging en draaipoging

Hoi,
Hallo,

Net bij de gynacoloog geweest..een echo gehad en ons meisje ligt nog in stuit..Vrijdagmiddag gaat de gynacoloog een draaipoging doen maar hij heeft er een hard hoofd in dat het nog gaat draaien omdat mijn vruchtwater ook op de ondergrens ligt misschien ben ik al wat vruchtwater verloren omdat het nog zo weinig is..Als het vrijdag niet lukt om te draaien word het een geplande keizersnee een week voor de uitgerekende datum over 2 weken ongeveer..maar misschien komt ze wel eerder ook omdat mijn vruchtwater wat minder is..Vandaag ben ik 37 weken en 1 dag zwanger en ze schatte ons meisje nu zo rond de 2800 gram.

Liefs

hey hey

ik hoop dat ze het nog kunnen draaien.
ik vraag me alleen af... is dat pijnloos als ze het willen gaan draaien?
geen id hoe ze dat eigelijk willen gaan doen...
iig heel veel succes een vrijdag !!!

liefs Shirl.

Hoi,

Het is niet geheel zonder pijn die draaipoging.
Maar ik geloof dat het niet meer gaat lukken..ook aangezien ik een voorliggende placenta heb en nu weinig vruchtwater.
We zullen zien vrijdagmiddag of het gaat lukken.
En anders word het een geplande keizersnee..daar word vrijdag een datum voor gemaakt.
Maar ze kan natuurlijk ook eerder komen dat is allemaal afwachten.

Liefs

hey hey

ja dat snap ik helemaal.
ook ik krijg een geplande keizersnee.
op 17 mei mits die kleine niet eerder komt dan word het spoed.. tja kan me voor stellen dat als je daar niet op ingesteld ben dat dat wel even een flinke tegenvaller is... ik hoop dat het een vrijdag een beetje mee gaat vallen voor je met niet al te veel ellende en pijn!!
en dat het als nog lukt om je kleintje te draaien.
laat je het nog even weten hoe het is gegaan?

heel veel succes alvast!!

liefs Shirl.

Hey,

Ik zal zeker vrijdag even laten weten hoe het is gegaan.
Ik moet er om half 3 zijn en moet na de draaipoging ook nog aan de ctg..kijken of alles nog goed gaat met de kleine meid in mijn buik.
Omdat ze vaak even van slag zijn na de draai poging.
Ons dochtertje van 2 vind het ook allemaal reuze spannend..en roept de hele dag door"zusje uit mama buik".
Nog eventjes en dan is haar zusje er.

Liefs

jeetje wat vervelend lijkt me zo'n draaipoging. veel succes vrijdag! heb je bij de eerste ook een keizersnee gehad?
ik moet straks naar de gyn, ben benieuwd.

liefs patries

Hey,

Ons 1ste dochtertje was 6 weken te vroeg geboren en ben ik via de natuurlijke manier bevallen.
Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en als het draaien niet lukt weten we morgen nog een datum wanneer ze ons meisje gaan halen met een keizersnee.
Misschien volgende week al..of die week erop.
Echt super spannend..misschien draait ze wel maar dat is afwachten.

Liefs

Terug
Bovenaan