Stuitligging

<p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Mijn derde kindje ligt in stuit, heeft nooit anders gelegen en ik ben ondertussen 38w zwanger. <br style="box-sizing: border-box;" />Vandaag aan de monitor wel iets gek.. het hartje werd na een tijd zoeken niet bovenaan gevonden (zoals het al altijd het geval is geweest), maar onderaan. </p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Iemand ervaring met stuitligging en hartje toch onderaan horen? Ik ben nu stiekem aan het hopen dat baby toch nog gedraaid is, hoewel ik dit niet gemerkt heb...</p>

T is zeker mogelijk dat ze nu nog draaien hoor...zou dat hartje zoeken toch het beste verklaren ? ik ben stiekem aan het hopen dat dit bij mij (ook 38,2 en stuit nu nog steeds) ook plots het geval blijkt morgen. Anders krijg ik ter plekke versie/intapen/inleiding. Dus we kunnen voor elkaar duimen ???

Hoopvol teken ? maar ik zou even terugbellen en vragen of dit ook daadwerkelijk betekent dat hij/zij gedraaid is. Zou fijn zijn!
Ik had ook relatief lang eentje in stuit en op den duur voelde ik de hik beneden, volgende dag weer halverwege en de dag erna hoog in m’n buik, helaas betekent dat in elk geval níet dat de baby gedraaid is. De hik kan je overal voelen, ongeacht de ligging.
Dus om zeker te weten: even bellen.

Hi! Mijn zoontje lag de hele zwangerschap ook in stuit. Zijn hartje was altijd rechtsonder het beste te horen en eigenlijk nooit boven. Bij hem zei het dus niets over hoe hij lag en hij is tot zijn geboorte in stuit blijven liggen.
Maaaarrrr ik weet wel dat ook met die termijn baby's nog kúnnen draaien, al gebeurt het niet vaak. Ik ben zelf een paar dagen voor mijn geboorte nog goed gaan liggen vertelt mijn moeder altijd (geboren met 39 weken). Maar volgens mij merk je dat dan vaak wel aangezien een voldragen kindje in een buik vrij groot is en het draaien onrustig voelt.
Bij mijn zoontje kon ik altijd heel duidelijk zijn hoofdje voelen bovenin mijn buik, heb jij dat ook? Misschien kun je daaraan ook voelen of je kindje evt gedraaid is.

Zou fijn zijn als ze onverwacht toch gedraaid is!!

Mijn tweede dochter lag ook in stuit. Versie is niet gelukt en ze ging zelf ook niet meer draaien (dit checken ze serieus nog op de dag van de keizersnede haha) dus t werd hier toch een keizersnede.

Ik kon ook altijd heel goed haar hoofd onder m'n ribben voelen, misschien kun je het daaraan voelen of ze gedraaid is? Ik hoop het voor je!

Terug
Bovenaan