Stuitligging

Even voorop:gefliciteerd toekomstige ma's en pa's!

Ik ben nu 35 weken zwanger van m'n 1ste baby en kreeg gisteren bericht van de verloskudige waar ik niet blij mee was;mijn baby ligt recht naar beneden,met z'n hoofd bovenaan!!!Nu krijg ik volgende week een echo om te kijken wat er nu aan de hand is,en waarschijnlijk krijg ik van die massages om em te laten draaien.Mijn oma zei dat ze dat ook heeft gehad en dat het best pijn doet,KAN IEMAND DAAR OVERMEEPRATEN?Verder ken ik ook een aantal mensen die aan die massages geen bal hebben gehad,en dus een keizersnede kregen...waar ik nog vrolijker van word...Hoe voelt dat dan weer?Ik heb in elk geval behoorlijk de zenuwen gekregen
 
anoniempje,als ik een naald zie val ik flauw!Of gaat in elk geval m'n hartslag heel erg omhoog,of ga ik hyperventileren,ik heb dat als sinds ik een klein meisje was en ben bij inentingen dat ook regelmatig even buiten kennis geweest
 
Hoi Petra,

Bij een collega van mij hebben ze het kindje gedraaid: MET SUCCES! Ze zei dat het een raar gevoel is maar niet echt pijnlijk. Ze is daarna gewoon bevallen... Laat je niet bang maken, het komt allemaal wel goed!

Sterkte, Kiki
 
nooit laten draaien laat de natuur zijn gang gaan, je kindje wordt er ook niet vrolijker van kan last van zijn of haar nekje kregen met een huil baby als gevolg

dus mijn advies niet doen
 
hoi,

het lijkt mij nogal tegennatuurlijk om ddee kleine te laten draaien, mijn eerste lag ook in stuit, en ik heb het geprobeerd op de natuurlijke manier, maar het werd uiteindelijkeeen keizersnee, als deze kleine nu ook in stuit ligt mag ik kiezen voor een natuurlijke bevalling of een keizersnee, maar dan ga ik op zeker voor een keizersnee, mij is nooit een optie gegeven om de kleine te laten draaien, en het gaat in dit geval om 2 ziekenhuizen, ik zou het nooit laten doen, mijn moeder heeft in haar zwangerschap van mij destijds meerdere keren mij laten draaien, maar ik draaide steeds terug in stuit, en ben dus ook in stuit geboren, veel succes met je besluit.
 
Hoi Petra,

Bij mij hebben ze het kindje ook gedraaid in de 36ste week en met succes!
Het deed bij mij absoluut geen pijn en het is na het draaien ook al wat ingedaald!
Nu ben ik 39 weken zwanger en het ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en is helemaal ingedaald!
Ik ben blij dat ik het heb laten doen en nu dus op de normale manier kan bevallen!!!
En wat het kindje betreft: ze houden het goed in de gaten voor en na het draaien en als het echt zo slecht zou zijn zouden ze het heus niet doen hoor!

Groetjes Monika
 
Terug
Bovenaan