stuitligging

Ha allemaal,

Gisteren naar de verloskundige geweest en de kleine is gedraaid ligt nu in stuitligging.

De kleine is echt dwars al vanaf week 26 ligt hij met het hoofd naar beneden en nu in week 34 gaat tie draaien.

Ik moet volgende week maandag terug komen om te kijken of de kleine gedraaid is anders moeten we naar het ziekenhuis.

Ik hoop echt dat het deze week draait.
Wie heeft dit ook meegemaakt en doet dit pijn ??????

nog 3 dg werken en dan verlof
heerlijk !!!!!!!!!

groetjes tamara
 
Hoi,

Hier een verhaal uit de oude doos!!!Mijn moeder stond op het punt van bevallen, 40 jaar geleden, bleek mijn zus in een stuit te liggen, Toen de huisarts terug kwam was ze wonderbaarlijk genoeg zelf weer gedraait en... mijn moeder had er niets van gemerkt!!

Succes, Jeanette
 
Hoi Tamara,

Onze dochter lag ook in een stuit bij week 32. Bij week 35 geloof ik hebben ze geprobeerd te draaien. Uiteindelijk ben ik bij week 39 gaan bevallen , ik wilde gewoon in stuit bevallen maar het werd een keizersnee.
Als ik er op terug kijk, denk ik dat kind wat in een stuit ligt ligt er niet voor niets zo. Lekker laten liggen en keizersnee laten doen. Het is echt niet erg. Het draaien (versie) is echt zeer pijnlijk en er zitten risico's aan. Bv vroegtijdig start van de bevalling. Mijn advies keizersnee en niet laren draaien.
Sterkte met het nemen van een beslissing.
monique
 
Terug
Bovenaan