stuitligging

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag. Ik ben nu 36 weken en 2 dagen en gisteren is bij de vk geconstateerd dat mijn kind niet met haar hoofd naar beneden ligt maar dat ze dwars ligt. Vandaag moest ik naar het ziekenhuis waar een echo gemaakt is en donderdag moet ik terug komen om het kind uitwendig te draaien. Wie heeft hier ervaring mee? Volgens de arts is er 30% kans dat ze dan ook zo blijft liggen. Heeft iemand misschien andere tips die je zelf kunt doen om het kind te draaien? Ik heb wel eens gehoord dat je muziek tegen je buik moet houden zodat ze met haar oren het geluid volgt...?? Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen. Verder iedereen sterkte met de zwangerschap.
Groetjes,
Sanne
 
Hoi Sanne, ik ben zelf 30 weken zwanger en bij mij is ook een dwarsligging geconstateerd. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het verloop van je verhaal en de tips die je eventueel krijgt. Ik moet zeggen dat ik 30% slagingskans dat het kind in de juiste houding blijft liggen niet echt hoog vindt....dus ik hoop dat er goede tips volgen en laat je me nog even weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan?
 
Terug
Bovenaan