stuitligging

Hoi allemaal,

Was vandaag bij de gyn. Ben nu 33 weken zwanger. Het bleek dat ons kindje in een onvolkomen stuit ligt. Dus met de billen naar beneden en de voetjes de lucht in.
Het kind is ook erg groot. Het is ons tweede kindje. De eerste lag wel goed, maar is uiteindelijk met een keizersnee geboren omdat ze te groot was voor mijn bekken.
Wie weet tot wanneer een kindje nog zelf kan draaien?

Groetjes
 
Hoi!

Ik ben nu ook 33 weken zwanger van ons tweede kindje. Vandaag ook bij de verloskundige geweest. De vorige keer lag het kindje ook nog in een stuit.. Vanzelfsprekend waren we vandaag erg benieuwd hoe het kindje zou liggen. De verloskundige kon het niet goed voelen, maar met een echo die ze daarom meteen maar maakte bleek dat het kindje nu wel goed ligt (joepie).
De verloskundige zei wel (en ik hoop dat je hier wat aan hebt) dat het kindje nog vrij lang kan draaien bij een tweede zwangerschap. Bij 35 weken zouden ze (verloskundigen) het kindje draaien als het nodig mocht zijn. Ergens op het forum las ik ook dat er bij iemand nog het kindje werd (geprobeerd   dan) gedraaid met 38 weken. Soms draait een kindje zelfs nog daarna.. Dus volgens mij hoef je je nog geen zorgen te maken!

Succes in ieder geval..en hopenlijk draait het kindje de goede kant uit!

Groetjes Maartje
 
Terug
Bovenaan