Stuitligging!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Bij mijn vorig onderzoek bij de gynaecoloog lag ons kindje al in stuitligging.
Nu ben ik vandaag bij de vroedvrouw geweest en zij constateerde dat dit nog het geval was. Ik heb het dus nog niet voelen draaien.
Moest het niet meer draaien, dan weet ik dat het een keizersnede wordt.
Ik moet bekennen dat ik daar toch een beetje bang voor ben, zou toch graag op een 'normale' manier bevallen. Normaal is niet het juiste woord, maar ik denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Heeft iemand hiermee ervaring?

Groetjes,
van mij...

(zondag 27 weken) !!

hi,

er is nog alle tijd om te draaien hoor! bij mij ligt mijn kleine meisje net zo. met de 20 weken echo in stuit en vorige week met de pretecho ook in stuit. ik ben zaterdag 27 weken. maar de VK zegt dat het kindje nog alle tijd heeft om te gaan draaien.

mocht het dit niet doen dan kunnen ze in het ziekenhuis het proberen te draaien voor je. hoewel dit niet zo'n fijne behandeling is heb ik me laten vertellen.

maar volgens mijn VK nu nog niet druk over maken, pas als met 34 weken het nog in een stuit ligt dan willen ze het draaien heb ik begrepen, of was het 36 weken.... dat weet ik niet precies meer.

Goedemorgen,

Het kan nu nog alle kanten op.
3 weken geleden beiden in stuit
vorige week nog eentje
nu 1 op juiste manier en eentje dwars, misschien is die ook nog aan ht draaien.
Betekend dat ze nog alle ruimte hebben! Dus wie weet.....

Groetjes Bertine

Hoi hoi,

ik maak me mss al een beetje te snel zorgen.
Heel gek, maar deze nacht werd ik wakker en voelde ik me ongelooflijk misselijk.
Gewoon van de bewegingen in mijn buik.
Het stampen was echt enorm en voelde gewoon heel felle bewegingen.
Mss wel gedraaid, ik zal het volgend onderzoek weten.

Bedankt voor de geruststelling!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan