Afgelopen maandag bij een extra groeiecho lag onze kleine ineens in een stuitligging
Smiddags op verzoek vd VK nhaar het ziekenhuis, maar daar bleek ie weer goed gedraaid te zijn.
Was eventjes blij, maar woensdag bij normale controle VK lag ie ineens dwars in mijn buik, dus weer nh ziekenhuis smiddags..daar bleek ie in stuit terug gedraaid.
Mag ik eindelijk thuis bevallen..dus was eventjes een dompertje!
Komende woensdagmiddag gaan ze een draaipoging doen, dan ben ik 38 weken.
Aangezien ik veel vruchtwater heb en de eerste bevalling wel normaal verliep heeft de gynaecoloog goede hoop!
Maargoed, als die kleine eigenwijs blijft en niet blijft liggen na draaipoging..
Dus het uitzicht voor mij op een thuisbevalling is helaas weg.
Maar ik weet dat ik in het ziekenhuis ook in goeie handen ben, onze dochter is 2.5 jaar geleden ook daar geboren aangezien toen de weeen bij mij thuis niet sterk genoeg op gang kwamen.
Iemand ervaring met draaipogingen of stuitbevallingen?
Groetjes Elise.
Smiddags op verzoek vd VK nhaar het ziekenhuis, maar daar bleek ie weer goed gedraaid te zijn.
Was eventjes blij, maar woensdag bij normale controle VK lag ie ineens dwars in mijn buik, dus weer nh ziekenhuis smiddags..daar bleek ie in stuit terug gedraaid.
Mag ik eindelijk thuis bevallen..dus was eventjes een dompertje!
Komende woensdagmiddag gaan ze een draaipoging doen, dan ben ik 38 weken.
Aangezien ik veel vruchtwater heb en de eerste bevalling wel normaal verliep heeft de gynaecoloog goede hoop!
Maargoed, als die kleine eigenwijs blijft en niet blijft liggen na draaipoging..
Dus het uitzicht voor mij op een thuisbevalling is helaas weg.
Maar ik weet dat ik in het ziekenhuis ook in goeie handen ben, onze dochter is 2.5 jaar geleden ook daar geboren aangezien toen de weeen bij mij thuis niet sterk genoeg op gang kwamen.
Iemand ervaring met draaipogingen of stuitbevallingen?
Groetjes Elise.