Stuitligging?

Hallo dames,

Vandaag ben ik 32 weken en 3 dagen zwanger, maar onze klein ukkepuk ligt nog steeds in een stuitligging. Wie heeft dit nog meer en zal ukkie nog wel gaan draaien of moet ik alsnog naar het ziekenhuis? Morgen krijgen we een groei echo, dus ben heeeel benieuwd hoe het nu zal liggen.

Ben benieuwd naar de reacties.

Groetjes

Joyce

Bij mij lag de onderste baby (krijg een tweeling) ook al weken in onvolkomen stuit (billen eerst). Omdat dat dus al een tijdje zo was, verwachtte ik noch de gyn niet dat er nog veel kans was dat hij zou draaien. Vorige week een echo (32+2) gehad en tot mijn verbazing lag hij nu ineens met zn koppie naar beneden.. Ik helemaal blij, maar de vk zei ook dat er blijkbaar nog ruimte is (en dat met 2 baby's, bij jou hoeft de ruimte niet gedeeld te worden), dus dat hij ook weer terug zou kunnen draaien.
Geen zorgen dus, wss kijken ze pas als de bevalling zich aandient, hoe de baby daadwerkelijk ligt.

Bij mij liggen ze op het moment 31+5 allebei in een stuit. Hoop echt van harte dat de onderste nog goed draait, maar dat moet dan wel heel snel gebeuren, want de ruimte is nu echt heel beperkt met 2 van die hummeltjes.
Ik hoop dat het bij jou nog goed gaat liggen en anders succes met de beslissingen.

Die van mij lag bjide controle met 31 weken ook in onvolkomen stuit met billen naar beneden. na een echo kwamen we erachter want de Vk had het niet goed gevoeld.
Het zou nog kunnen draaien maar de kans werd wel wat kleiner zei de VK omdat die van mij al behoorlijk aan het indalen is. En ons kleine ligt vanaf 28 weken al in stuit.
Ik hoop ook echt dat de kleine nog gaat draaien we wachten het maar af.

Terug
Bovenaan