stuitligging

Hallo meiden,

Ik ben wendy en kom uit gelderland. Hoe gaat het met iedereen??

Ik ben nu 35 weken zwanger van mijn 1e kindje en het kindje ligt nog steeds in stuit... wat heeel vervelend is. Zijn er mensen die hier ook mee te maken hebben.

Ben vanmorgen naar de vk geweest voor een gesprek voor een uitwendige versie. Een draaipoging... spannend hoe dit gaat.

Groetjess en succes met de laatste loodjes

Hoi Wendy,

Hier ook 35 weken en een stuitligging. Alleen is het mijn derde kindje. Mijn eerste lag goed en normaal bevallen, de tweede lag wel met hoofdje naar beneden, maar meer een achterhoofds/nek ligging waardoor bevalling langer heeft geduurd, maar wel goed gegaan.
Nu dus stuit, alsof de kids iedere keer wat dwarser worden... hihi. Bij een derde gaan ze pas bij 37 weken een versie proberen.
Als je googled op catharina ziekenhuis en stuitligging krijg je een youtube voorlichtingsfilm van een versie. Ze behalen daar goede resultaten. Succes ermee.

Kim

Hoi,

Ik heb ook een kindje in stuit. Vorige week, met 35 weken, heeft de gyn hem gedraaid, maar helaas kwamen we er gisteren achter dat hij weer terug in stuit is gaan liggen. Vanmiddag moet ik voor de tweede uitwendige versie.

gr, lydia

Ik heb er ook 1 in stuit liggen ben nu ook 35 weken van een tweeling, maar bij een tweeling doen ze geen draaipoging dus nog afwachten of ze uitzichzelf nog gaat draaien...heb er een hard hoofd in!

Ik ben een juni mama, nu 39weken zwanger van mn eerste kindje.
Hij/zij ligt in een stuit. De draaipoging met 36 weken ongeveer was mislukt. Er was echt geen beweging in te krijgen. In zo'n 40%van de gevallen lukt het wel. Maar het ligt er aan hoe de baby ligt. Bij mij ligt de placenta voor het hoofd en de billen waren al iets ingedaald (nu helemaal ingedaald). Verder had ik niet zo veel vruchtwater en heb ik een kleine strakke buik, allemaal dingen waardoor het lastiger wordt.

Nu gaan we voor een stuitbevalling, de baby ligt er mooi klaar voor en een keizersnede lijkt me niks. Nu aleen nog hopen dat het niet te lang meer duurd, heb al een tijdje veel voor weeën en heb het echt wel gehad.

Zo'n hoofd dat de hele tijd in je ribben duwt is echt geen pretje.. haha..

jullie allemaal succes met draaien en anders met een keus maken voor stuit bevalling of keizersnede!

Hey,

Ik dus ook 35 weken en een paar dagen onderweg en ook hier een stuitligging.1ste kindje
Wij krijgen woensdag een echo om de positie te bepalen en daarna overdragen aan het ziekenhuis.
Ik hoop maar dat het draaien gaat lukken.
We gaan duimen voor elkaar :)

Heey alllemaal..

Super bedankt voor alle leuke reacties;)

Ben vanmorgen begonnen met een andere manier om het kind proberen te draaien. Dit is de moxa therapie. Hopen dat het kindje deze week nog draait zo niet dan gaan we de 29 juni een uitwendige verzie doen.

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.

Groetjess

Terug
Bovenaan