Stuitligging.

Hoi hoi!
Ik ben Saumya en ben a.s vrijdag 35 weken zwanger. Mijn meisje ligt helaas nog steeds in de stuit. 16 mei heb ik een liggingsecho om te kijken of ze alsnog gedraaid is, zo niet dan neemt de gynaecoloog het over en gaat mij uitleggen over de stuitbevalling en het uitwendig draaien van de baby. Ik heb er net het nodige over gelezen maar zag er ook tussen staan dat als je placenta aan de voorkant ligt de kans erg klein is dat het draaien zal lukken. Heeft iemand hier ervaring mee en zou dat willen delen? En hoe heb je het uitwendig draaien ervaren en wat was de reden dat je het toch wilde proberen?
Alvast bedankt en hoop graag wat te horen hierover voordat ik mijn definitieve besluit maak.
Groetjes!
 
Bij mij is ze ook nog niet ingedaald. Ik heb gister nog wat research gedaan over dat uitwendig draaien van de baby maar ik vind dat toch ook wel wat griezeliger dan ik dacht. Ze zeggen dat de kans toch wel erg klein is dat de baby nu nog uit zichzelf draait.... Uniek als ze met 38 weken alsnog zou gaan draaien haha.
 
Ja dat klopt. Heb wel het idee dat ze wat ingedaald is inmiddels. Nouja, nog 4 dagen en dan de echo en dan weten we meer... Erg spannend! Ruimte word toch steeds meer beperkt lijkt me.
 
Terug
Bovenaan