Stukje gevoelloosheid van huid op de buik

Hoi hoi,Ik ben nu 21 weken zwanger en heb volgens mij nu al een week of 3 ofzo een stukje gevoelloosheid van m'n huid op m'n buik. Het is maar een klein stukje van 4 bij 3 cm ofzo.Het zit ten hoogte van borstbeen en dan naar rechts toe. Zo onder m'n rechterborst bij m'n maag ongeveer. Heeft er iemand ervaring mee? Als ik er in knijp voel ik het wel en het is ook niet geheel gevoelloos, maar wel een verdoofd gevoel. Alsof het slaapt.Ben benieuwd of jullie ook zoiets hebben/kennen, en wat het is.Groetjes van Nancy.
 
Grappig, ik heb zo'n stukje op mijn teen... maar het heeft niks te maken met zwangerschap bij mij, want ik had het al voordat ik zwanger was. Ik maak me er niet druk over als het zich niet uitbreidt.
 
Hoi Nancy,
Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en ik heb het eigenlijk over me gehele buik dat het wat doof aanvoelt. Me huid is gigantisch strak getrokken dus misschien komt het daardoor?
 
Ow wat apart! Ik heb wel dat mijn bovenbenen doof zijn kwa gevoel en een stukje van mijn bovenrug...nu ik er zo over nadenk is dat tijdens mijn zwangerschap gebeurd idd...maar dat is al weer 8 jaar geleden dat ik zwanger was dus ik wacht af als ik ooit weer zwanger mag raken wat er dan te voelen valt
:)
 
Terug
Bovenaan