stukje ongeduld..

A

Anoniem

Guest
Tja ik was toch ongeduldig en ben net dus als een speer naar kruidvat gereden en heb daar die 2 voor 5 testen gekocht ..en dus zonet ook 1tje gebruikt ..
nou vet negatief..bleh maar ja t kan altijd nog he ik test immers op dag 23 van me 26/27 dagen cyclus ....maar ik heb nergens op die test kunnen vinden op hoeveel hcg die kleurt ..er stond dat je de test 1 dag na je verwachte ongi kon gebruiken ..maar volgens verschillende mensen veel eerder vanwege lage hcg waarde...
Pff de onzekerheid is weer groot ..voor nop getest dus he.. ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat t raak is ..vanwege de dingen die ik voel enzo..
precies zoals bij me oudste ..alleen nu nog die beroerde misselijkheid er soms extra bij..zou t dan toch een griep worden.ik ben der klaar mee nou moet ik van mezelf zowiezo wachten tot maandag ...ik wil namelijk alleen testen zonder me mannentje..en ach wie weet is t zondag toch doorgebroken ..die spanning pff maakt dat je elke dag wel wil testen irritant hoor
ik hoop dat t voor de wachtende wat makkelijker is om te wachten he hhahahaha
t is best wel een teleurstelling ..
nou xxx
kimona

Wat een spannende tijd voor jullie.... Ik test ook vaak alleen omdat we al zovaak een negatieve test in handen hebben :S Dus ik snap je gevoel en dat het wachten vreselijk lang kan duren..

Wie weet is het wel raak meid en heb je vant weekend een hele mooie 2e streep erbij :)

Denk en duim aan je!

Wat is die onzekerheid toch lastig he. En wat kan ons lijf het ons moeilijk maken.
Ikzelf test eigenlijk pas als ik of over de langste cyles ben of ik heb een feestje en dat ik wil weten of ik wel iets drinken kan..
Maar als het idd zo veel lijkt op je vorige zwangerschap dan hoop ik toch van harte dat het raak is, maar dat het nog te pril is om zich aan de wereld te tonen dmv een posi test.

Terug
Bovenaan