Stukje vlees wat er niet hoort, ik ben bang :-(

A

Anoniem

Guest
Enkele weken geleden zag ik iets naast Tara's anus en volgens mij hoorde dat daar niet, maar ik lette er verder niet meer op, heel dom van me!
Gisteren verschoonde ik haar en ik zag het weer .... het is een stukje (lapje) vlees, ca. 1 cm lang en een beetje dun, dat iets naast haar anus zit. Ik vroeg mijn man om ernaar te kijken en hij vroeg me vanaf wanneer het er al zit? Ik weet het niet meer ... Tara heeft er volgens mij geen last van, maar ik ben bang dat het iets ernstigs is.
Ik heb de huisarts vanochtend gebeld en we kunnen er morgenochtend heen. Pffff, ik moest dit ff kwijt.

he meid,ik snap precies wat je bedoelt..jayda heeft ook z''on stukje ''vel''/huid daar zitten,laatst bij het buro liet ik t aan de arts zien en zij zei dat zolang ze er geen last v hebben en t niet gaat bloeden,je geen zorgen hoeft te maken en vaak in de loop v tijd vanzelf wegtrekt.hopelijk heb ik je een beetje gerust kunnen stellen.groetjes antoinet

heb het waarschijnlijk gemist, maar wat is er nu uit gekomen?

liefs daan

Hoi!

Sorry, sorry, sorry, maar door onze vakantie was ik het helemaal vergeten te melden hier!!!

We waren op de dag van vertrek naar de kinderarts geweest. Hij ahd ernaar gekeken en zei dat het een huidtag is. Dat komt bij sommige kindjes voor, is niks ernstigs, komt doordat je kindje vaak hard perst (het is een soort 'aambei'). Ik kreeg een recept mee, zakjes poeder met de naam Forlax Junior. Tara krijgt dagelijks 1 zakje van dit poeder met sinaasappelsmaak door haar melk en ze heeft nu om de paar dagen goede ontlasting. Ze perst niet meer en de huidtag is zo goed als verdwenen! Ik heb onlangs een herhaalrecept gehaald bij de apotheek, want het gaat nu goed met haar ontlasting, dus wil ik met dit medicijn doorgaan. Dat raadde de kinderarts me ook aan hoor, het mag max. 8 maanden achter elkaar gebruikt worden.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan