stukjes

hoi wie weet hoe je een klein meisje van 8,5 maand potjes met stukjes moet laten eten, ze kokhalst bij het leven en weigert daarna gewoon helemaal als ik het pureert is het weer goed. Ze moet het ooit leren?
 
Mijn dochter is net 9 mnd en ik ben ook al weken bezig met potjes geven met stukjes. Kokhalzen bij het leven, ik ken het. Maar de overgang van 6mnd-potjes naar 8-mnd potjes is ook erg groot, en daarom pureer ik de 8 mnd-potjes licht, dan is de overgang niet zo groot, maar het blijft lastig. Gewoon rustig aan doen, desnoods nog even wachten. Brood eet die van mij dus ook nog niet, gaat ze ook van kokhalzen
 
Mijn dochter is net 9 mnd en ik ben ook al weken bezig met potjes geven met stukjes. Kokhalzen bij het leven, ik ken het. Maar de overgang van 6mnd-potjes naar 8-mnd potjes is ook erg groot, en daarom pureer ik de 8 mnd-potjes licht, dan is de overgang niet zo groot, maar het blijft lastig. Gewoon rustig aan doen, desnoods nog even wachten. Brood eet die van mij dus ook nog niet, gaat ze ook van kokhalzen
 
Mijn zoon is bijna 8 maanden omdat er met potjes weinog variatie is ben ik ook begonnen met potjes van 8 maanden. Bij mij is het ook geen succes. Na 2 keer kokhalzen stopt hij en wil hij niets meer eten dit geldt ook voor vers geprakt fruit. Ik wacht nog wel even met stukjes in de voeding en pureer het nog maar.
 
Onze zoon wil er ook liever niets van weten, maar wat helpt is een potje van 6 maanden mengen met die van 8. En langzaam aan kan je dan ze minder goed mengen zodat hij een hapje 8 maanden potje en daarna een hapje 6 maanden potje krijgt. Werkt bij ons goed. Dan merk je ook welke smaak je kind lekker vindt en dan kan je eens proberen om die smaak zonder een 6 maanden potje te geven. Brood heb ik nog geen tips voor, die van ons trekt de mooiste gezichten als hij brood ziet, maar eten, ho maar. Verzinnen we ook nog wel wat op.
 
Hoi
Onze dochter lust ook geen stukjes in haar fruit en groente ,dus ben ik maar weer overgestapt op 6 mnd voeding.
Toch lust ze wel af en toe een lange vinger en een paar stukjes brood gedoopt in melk,Dus denk ik dat ze binnenkort ook heus haar andere hapjes wel lekker gaat vinden.
Gewoon blijven aanbieden!
 
Terug
Bovenaan