stukjes

zijn er meer kids die ineens problemen hebben met stukjes in hun eten.?
Annique is ineens zo'n mier geworden, als ze dan iets in de mond heeft , wat voor haar niet fijn genoeg is, dan gooit ze het eruit en eet dan vervolgens niets meer
aaaaaaaaaah erg irritant hahaha

en hoeveel brood eten jullie kleintjes?
annique eet misschien een halve, soms net een hele
was ik wel ff benieuwd naar..

groetjes sandra

Chris eet wel goed. Het enige is dat hij alles zelf wil doen, anders eet hij niet.
Brood dus met vorkje erbij. Banaan in stukjes met vork.
Appel in zijn geheel schilletje eraf en dan rondlopen en 100 keer laten vallen
Toetjes...smurrie overal...want meneer wil het zelf doen..

Bij het broodje maak ik twee broodjes op elkaar en snij de korsten eraf.
Dan eet hij ze gewoon in stukjes op met vorkje.
Met korstjes eet hij ze niet...

Dus hier wordt goed gegeten, maar wel met gebruiksaanwijzing!
groetjes Pascal

oke dat is misschien nog wel een optie zelf laten eten?
met het broodje doe ik dat inderdaad al en met stukjes fruit, maar misschien ook maar es proberen met het warme eten?

Julian moest en zou toen hij een maand of 10 was al een lepel vasthouden tijdens het warme eten. Af en toe zat hij er dan mee te roeren. Sinds een paar weken werkt hij ook het warme eten zelf naar binnen. Af en toe help ik hem met een hapje, zodat het iets sneller gaat (anders is het zo koud).
En gisteren aten we hutspot, hij zat heerlijk zelf te eten terwijl zijn vader zat te zeuren over te dikke stukken ui, hahahahaha!

Groetjes,
Ellen m v Julian

Kay is net een prullebak,.. eet alles wat los en vast zit.
Meestal eet Kay gewoon met ons mee, maar om een indicatie te geven eet hij bv na een pot Olvarit nog makkelijk een flinke prak met ons mee. Daarna nog zijn toetje..

Boterhammen? hahahaha,.. Nou dat zijn 3 boterhammen met korst en 4 zonder.

Je kunt je bijna niet voorstellen dat Kay qua gewicht op de onderste lijn van de curve zit. Maar goed, tis dan wel een actief ventje dat erg veel drinkt. Misschien dat dat ermee van doen heeft?

Esmé mv Kay

Hoi Sandra,

Inderdaad zou het kunnen helpen haar zelf te laten eten..Puck wil ook absoluut niet iets hebben dat ik in haar mond stop. Ze wil het eerst kunnen bekijken en voelen en dan heel voorzichtig een klein hapje..maar als ze eenmaal weet wat het is is het bijna niet aan te slepen haha. Ik moet je wel waarschuwen...het geeft behoorlijk wat zooi! Maarja da's het ergste niet toch? Oh ja, Puck eet ongeveer anderhalve boterham tussen de middag. Of een en een plak koek bijvoorbeeld. Avondeten eet ze al heel lang 'met de pot mee'. Ze heeft er dagen tussen dat ze na een paar hapjes genoeg heeft, maar meestal gaat er een klein bordje en een toetje in!

Veel succes!
Liefs, Marcia mv Puck

Als Yoëll weer een aantal dagen zit te mieren met zn eten, omdat hij het niet weg krijgt, komt er een kies.
na een paar dagen is zn kies boven en eet hij weer.

Wel moet hij zelf eten en hetzelfde als wij, anders weigert hij

Och, die stukjes worden hier ook "netjes" weer met de tong naar buiten geduwd hoor. Ik prak het tegenwoordig allemaal weer iets fijner. Vast een fase, want hij kan ook gewoon pannenkoeken/patat/kroepoek/rijst/vleesstukjes eten. Als het maar lekker is. Maar als er (voor hem) te dikke stukjes aardappel in zijn prak zitten, krijg je ze netjes weer terug hoor hahahaha. Pietlut.
Groetjes happyM

Terug
Bovenaan