Stuntvrouw :-(

Pffffff. Ben me net helemaal wezeloos geschrokken.

Eline ligt nog in een ledikantje. Ze heeft nooit aanstalten gemaakt om te klimmen of iets. En net lag ze in bed, hoorde ik een harde bonk... Is mevrouw met slaapzak en al uit haar bed geklommen, naja, meer gevallen dus.... Gelukkig begon ze gelijk te huilen,maar natuurlijk now way dat ik haar vanavond in haar ledikantje ga leggen.

Hoe ga ik dit oplossen. Ik weet niet of ik er eventueel een zijkant uit kan halen maar dat het bed stevig genoeg blijft. Spijlen eruit zagen wil ik niet, want we willen het bed ook nog voor de volgende gebruiken....We zouden morgen eventueel een ander bed kunnen gaan kopen, maar we moeten natuurlijk nog wel even de nacht door...

HELP!

Jeetje dat was ff schrikken, Ik zou toch kijken als de zijkant er uit kan, kan bij ons ledikant wel. Ik denk dat ze een maal door hebben dat ze er over klimmen dat ze het wel weer doen, anders een ander bed,
Jesse doet het nog niet, maar hij klimt ook graag, dus ik hoop dat hij nog lekker lang blijft liggen.

Succes, groetjes Linda

Manlief bellen en zeggen dat je bij de IKEA gaat eten met zijn allen en dar een bed inladen! Heb ik ook gelijk gedaan toen Rik dit deed!!

Meis, kan ook best zijn dat ze zo is geschrokken dat ze het vanaaf in ieder geval neit meer doet.
Kan me wel voorstellen dat je gheschrokken betn! Succes met je stuntvrouwtje!

Liefs Saskia

Dan ben je vast heel erg geschrokken! Ik denk dat ze er best nog een nachtje in kan slapen, hoor! Ze is vast ook erg geschrokken en zal denk ik niet meer zo snel eruit klimmen. Je weet het natuurlijk nooit! Dus misschien morgen eens op zoek naar een peuterbed of een grote mensenbed? hihi

Succes!

Groetjes Babybelle

jeetje, wat zul je geschrokken zijn
bram ligt ook nog in zijn ledikantje en bij het ledikantje die bram heeft kunnen we ongeveer in het midden 3 spijlen eruit halen zodat daar een opening is om er zelf in en uit te klimmen....... misschien dat het ook bij jullie ledikantje kan???
wij wisten dit eerst niet maar meneer heeft ze er zelf een keer uit gehaald namelijk

liefs ilona

O ja!!! Wat schrik je dan van zo'n harde bonk!
Wij hebben het hier ook meegemaakt.
Maar ze doet het nu niet meer.
Een paar keer achter elkaar heeft ze het gedaan, ook al viel ze hard.
Wij wilde haar nog neit in een gewoon bed omdat ik denk dat ze er nooit in blijft liggen.
Dus ik kan je weinig adviseren.

Groetjes marianne

Probleem is opgelost... Heb via marktplaats een allerschattigst peuterbedje gekocht. Inclusief twee dekbedovertrekjes. Heb vanavond bij de prenatal een matrasje gehaald, de dekbedovertrekjes even gewassen en nu ligt ze in haar nieuwe bedje!!! Alleen wil ze niet slapen, das dan wel weer jammer. Ze gaat heel hard huilen als we weggaan.

Terug
Bovenaan