succes ilona!!

A

Anoniem

Guest
ik wil je ff heel veel succes wensen voor als je vanmiddag weer voor het eerst aan het werk gaat! kan me voorstellen dat het heel spannend is na al die tijd!!

heel veel succes!! en plezier....

inderdaad succes!

dacht al even dat je vandaag nog niet ging werken omdat je nog zo actief bent op het forum.

heej iloon,heb je een baantje?goed zeg!!
en zo snel.geniet van het normale leven
groetjes karin

Ja ieloon, nogmaals succes vanmiddag!!!! we horen wel hoe het geweest is

Groetjes Monique

Dank jullie wel lieve schatten.

jaja.... van 15.30 uur tot 22.30 uur ben ik eraan vandaag! En dan morgen van 8.00 uur tot 13.00 uur. Een late dienst en een vroege achter elkaar aan dus. Wat had ik daar een hekel aan vroeger!

De ochtend werken vanmorgen (dubbele boeking ) ging niet door. Wat vond ik dát jammer. Volgende week ga ik proberen gewoon 3 hele dagen te werken zodat er wat regelmaat in komt.

Jullie horen hoe het was. Echt wel!!!!

Hee Ilona,

Spannend hoor! Succes en het komt best goed!
Het zal wel even wennen zijn maar volgens mij zit er je er zo weer in.
We horen het wel van je!

groetjes Sonja

o.... ja ik zit al de hele dag bijna in tranen als ik eraan denk dat ik straks toch écht weg moet. Had beter vanmorgen kunnnen zijn... dan had ik er niet de hele dag op hoeven wachten.

Gek eigenlijk, dat had ik toch echt nooit van mezelf verwacht, ik zag er zelfs heel erg naar uit. Hopen dat ik het vanavond lekker druk heb, zodat ik er gewoon niet zo veel aan denk en als ik eenmaal daar ben, dan weet ik dat het ook allemaal wel mee zal vallen.

Terug
Bovenaan