succes met de laatste loodjes!

Ik wil iedereen die nog moet bevallen, heel veel succes wensen!
De laatste loodjes kunnen heel zwaar zijn!
Nog heel even volhouden en dan is jullie wonder er ook!

Heel veel succes! X marleen

Lief dat je meeleeft Marleen! Hoe gaat het met jou en de kleine?
Ik ben morgen 38 weken en voel mij nog erg goed...dus vrees dat de kleine wel langer blijft zitten....
Het enige wat ik zwaar vind is het geduldig blijven wachten...ben zooo ontzettend benieuwd!!

Liefs Brigitte

bedankt marleen !!! hoe is het met jullie??
ik wil zo ie zo alle december mama's eens bedanken voor heel de leuke blogjes van iedereen ,,, we kunnen allemaal een keer lekker klagen of de leuke dingen samen delen heerlijk ,, en ook iedereen snapt elkaar ,,,, heb ook wel heel veel aan jullie gehad ,, ook de tijden dat ik niet mee schreef want ben pas heel laat begonnen met reageren ,,

groetjes mandy

Met mij en de kleine Jesly gaat alles goed...
Heb tepelkloven en geef daarom naast de borst ook flesvoeding. De kleine was maar 75gr afgevallen en weegt nu alweer 2840gram:) hij heeft de 2e dag een gele gloed gehad en zijn navelstomp is er nu ook al af... Kvond dat zo vies!
Morgen is Jesly alweer een week oud, en de kraamzorg is vandaag gestopt:) kheb 2hele leuke kraamverzorgsters gehad gelukkig...
Ik ben dan een novembermama geworden op de valreep (30-11) maar blijf gezellig met jullie decembermama's kletsen!

Ik ben zoo benieuwd naar jullie bevallingsverhalen:)

Nogmaals succes

Hey Marleen,

Wat fijn dat het goed gaat met jullie! Onze Lars is ook alweer een week oud, gaat snel he?
Ik wil ook graag bij de december mama's blijven kletsen want zoals Mandy ook zegt ik heb zoveel aan jullie reacties gehad. En het is zo leuk om te lezen hoe iedereen het ervaart.

Alle mama's die nog moeten, heel veel succes en alle mama's die al bevallen zijn, hoop dat jullie net zoals ik heerlijk aan het genieten zijn. Wist niet dat liefde zo diep kon gaan, ongelofelijk!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan