Succes met echo!!

Marissa1977, Mariette102 en BOEFKE heel veel succes met jullie 1e echo vandaag!! Spannend!!
Laten jullie weten hoe het is geweest???

Ik moet zelf nog twee weken wachten tot de tweede echo. Hou het bijna niet vol!!
.

Hallo allemaal,
Net thuis van de eerste echo.
het is eindelijk gelukt, alles ziet er goed uit en we hebben het hartje horen kloppen.
Er is zeker een last van onze schouders gevallen met deze vroege echo omdat we al twee miskramen hebben meegemaakt.
Nu kunnen we eindelijk gaan genieten van onze zwangerschap en hopen dat het goed blijft gaan.

Ik heb om 18:00 uur de echo. De minuten lijken wel uren vandaag. Vind het super spannend. Ik ben al 1,5 week super misselijk en hoop dat als alles goed is met de echo de misselijkheid ook afneemt want door de sress is mijn maag volgens mij ook van streek.

@ marieke102;
Wat fijn voor je dat het er goed uitziet!

Hoi,

Echo was geweldig, mooi kloppend hartje. Ik ben verder dan ik dacht, jippie! Mijn uitgerekende datum is nu 7 oktober (i.p.v. 11 oktober). Dus ik ben al 9 weken zwanger. Met 12 weken krijg ik nog een termijnecho.

Ik lees wel maar ben nog niet zo aanwezig aangezien ik 's avonds vaak met de kinderen naar bed ga en veel misselijk ben. Ik hoop dat dit snel over is!!!

@ mariek102, heerlijk he, zo'n mooie echo!

@ Boefke, hoe ging jouw echo?

Liefs, Marissa

Terug
Bovenaan