Succes speelhuisje?

Dag dames,
Even weer beroep doen op jullie kennis... Ik heb een prachtig mooi houten speelhuisje gezien voor buiten in de tuin. Hij kost 200 euro, niet niks maar als ze er plezier van zou hebben dan zou dat een heel erg mooi verjaardags-cadeau zijn vind ik. Hebben jullie kids zo'n speelhuis, en wat vinden die ervan? Mijn man is bang dat ze er na twee keer al genoeg van zal hebben... We krijgen wel nog een zoon begin januari, die het later misschien ook leuk gaat vinden?
Ik hoop op jullie reacties,
Groeten Esther.

Wij hebben ook een houten huisje. Ze vindt het al erg interessant maar speelt er nog niet superveel in. Komt ook omdat ie nu te vol staat met zooi/speelgoed. Als ik wat meer tijd heb ga ik het leuk aankleden, een tafeltje staat er al in en ze heeft een Nijntje fornuisje gewonnen, als dat binnen is zet ik die er ook neer, binnen heeft ze toch al een houten. Dan zal ze er vast meer in spelen, zeker als ze wat ouder wordt.
Zeker met een 2e ga je er vast plezier van hebben joh. Huisjes zijn altijd leuk, zeker als je het gezellig maakt binnenin.
groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Esther!
Wij hebben sinds vorig jaar ook zo'n huisje, vooral omdat ik dat zelf echt geweldig vind en ik dacht er de meiden een enorm plezier mee te doen.
Helaas valt dat wat tegen, Roos speelt er bijna nooit in, Linde vindt het wel leuk om erin rond te scharrelen, deurtje en raam open en dicht.
Maar ik denk dat mama het nog steeds het leukste vindt!!!
Misschien dat ze het over een tijdje wel weer helemaal leuk vinden.
Ik vind het wel een waanzinnig leuk verjaardagskado hoor!

groetjes Daniëlle.

laat je nog even weten wat het gaat worden?

Nou inderdaad, ik wil hem heel graag, ik denk ook dat ze het erg leuk gaat vinden want het huisje van de geitjes op de kinderboerderij daar is ze bijna niet uit te krijgen... Manlief is nog niet overtuigd, die vind het nogal klein ( dat is nou eenmaal met speelhuisjes...) en nogal een bedrag voor iets wat ze misschien toch niet zo leuk gaat vinden... Moet dus nog even bekijken hoe ik hem kan overtuigen... ;)
Bedankt voor jullie reacties!
Esther.

Hebben dan wel geen houten maar een van plastic, maar mike vindt het helemaal super hoor!

Is echt zijn huisje, gaat er lekker in zitten met zn drinken en bakje rozijntjes enz.

Hebben em van de buren gekregen en we zijn helemaal blij er mee!!

liefs jen en mike

Skip vindt het houten huis met glijbaan (vooral die glijbaan) heel erg leuk. Vooral in het begin zat ie hele dagen in dat huis, zelf het trapje op en af, van de glijbaan enz.
Nu is dat wel wat minder geworden, maar nog steeds vindt ie het heel leuk. Mijn idee is ook dat als straks zijn broertje kan lopen ze samen leuk kunnen spelen.... maar misschien denken zij daar wel heel anders over hahaha.

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Nou hier is de kogel door de kerk, en gaan we komende week het huisje halen. Froukje krijgt toch waarschijnlijk nog geld voor haar verjaardag van mijn oma, ik heb een hele boel spul verkocht/ben aan het verkopen op Marktplaats (van Salontafel/kist tot afrikaanse maskers, boeken en Indiase dingetjes), plus omdat de opvang 2 weken dicht is spaar ik ook veel geld uit.En IK wil hem zo graag, en volgens mij gaat Froukje hem ook erg leuk vinden .... Naar het schijnt gaat ie niet makkelijk in elkaar, plus ik ga ws een stukje border in moeten leveren (= verplanten en tegels leggen) maar mocht ie er staan dan zet ik een fotootje neer.
Grtz, Esther.

Terug
Bovenaan