Succes verhalen ❤️

Goedemorgen!

Ik heb zondag voor het eerst een positieve test in handen gehad, heel spannend en speciaal! Wij waren 5 maanden bezig en opeens zonder te denken was het toch gelukt!
Alleen ik lees heel veel 'enge' miskraam verhalen en hou ook altijd in m'n achterhoofd dat het mis kan gaan maar las dat 1 op de 10 mis gaat.....
Daarom ben ik op zoek naar positieve verhalen waarbij mensen met hun 1ste zwangerschap gelijk een klein wonder kregen!
Ik ben benieuwd.

xxxx

Hoi hoi! 
Ik werd vorig jaar juni zwanger. Ook ik haalde de ergste dingen in mijn hoofd! Begon ook pijntjes en steekjes te voelen, welke gewoon normaal zijn. Ook dat enorme ongesteldheidsgevoel, ook normaal!
Hij ligt nu naast mij te brabbelen, 6 maanden oud nu!
Inmiddels zwanger van de 2e, was een vroege verassing en ben nu 3 maanden. Nu de gedachten gehad van, ga gewoon genieten en als het mis gaat, kan je er ook niks aan doen..
Wat ik je wil meegeven is, geniet ervan. Tuurlijk het gaat helaas vaak mis, maar dat wil niet zeggen dat het bij iedereen mis gaat! Stress is niet goed, dus probeer niet teveel op te zoeken op internet. Het is iets prachtigs en wonderlijks, jouw lichaam heeft al een kleine baby in de buik en 9 op de 10 keer gaan de zwangerschappen gewoon goed! 
Oja, en gefeliciteerd nog!! 
Groetjes 

ik heb helaas een mk gehad bij mn 1e zwangerschap (leeg vruchtzakje) en heb toen ook hele tijd een rot gevoel gehad en wist zeker dat het niet goed was
nu gelukkig na 2 maand weer zwanger! en het voelt direct goed en inmiddels 11 week en 3 goede echo's verder.
en ik heb hier vanaf dag 1 van genoten! verpest deze mooie tijd niet door negatief te denken je weet het toch nooit hoe het loopt.
het kan zelfs in week 38 nog wel fout gaan... maar 9 vd 10 x gaat het allemaal goed!

Het gaat vaker goed dan fout dat moet je in je hoofd houden en inderdaad niet te veel lezen want je leest alleen de slechte verhalen. 
Geniet! 

Wat fijn de goede verhalen! 
Ik voel mezelf prima en heb niet veel last , af en toe een 'rommel'buik hier en daar maar voorderst geen kwaaltjes! 
We hebben 24 okt een afspraak bij de vk, het duurt nog heel lang naar mijn idee maar voor die tijd ga ik lekker genieten en het is stiekem heel leuk om een klein geheimpje samen te hebben! 

Ik ben nu 34 weken zwanger. Het is mijn eerste zwangerschap. Met 10 weken had ik de babykamer al bestelt. Ik heb me voorgenomen totaal geen rekening te houden met zaken die eventueel mis konden gaan in het 1e trimester. Dat neemt niet weg dat mijn zwangerschap verre van zorgeloos verloopt. Nog steeds ga ik er gewoon van uit dat tijdig aan de bel trekken voldoende moet zijn. De kleine groeit goed ondanks het weinige vruchtwater dat ik heb. Te goed eigenlijk. Ze blijkt veel te groot voor haar termijn waardoor de niet uit haar stuit kan draaien. Ik zie het maar zo.... nu al lekker eigenwijs. Zal vast een assertief persoontje worden.

Indd eens met Brennie, probeer ook positief te zijn bij negatieve kanten. Alles kan mis gaan, maar de focus moet voornamelijk op het goede liggen. Ik fietste door mn zwangerschap heen. Maar was heel veel bezig met wat als... ik wAs ook voornamelijk bang voor de bevalling. Want daar hoor je ook altijd de negatieve verhalen van. Het zou uren duren, joh in sommige gevallen zelfs dagen, totaal rupturen, keizersnedes etc. Ik was met 3 uur klaar ? inc weeëen. Oftewel zorgen om niets hihi wel goed uitgescheurd maar ach kleinigheidjes hou je toch. En het viel me best mee. Bevallen zal nooit niemands hobby worden. En 3-5 kg vaginaal uitpoepen zal nooit grappig worden. Maar bedenk je zo dat is maar een dag en een korte periode van herstel. Zo ook met de zwangerschap al zou die heel rot zijn het duurt maar 9 maand. Focus je vooral op alles wat goed gaat! Leef van controle tot controle en elke keer dat je echo of een hartje hoort, of getrappel voelt moet je vooral vieren hihi

Na het stoppen van de pil na 4 weken zwanger! Een wonder want de arts had al gezegd kom over een jaar maar terug voor het medische traject (hormoon iets is niet goed)
helemaal nergens last van gehad en nu onze dochter alweer 15 weken :D

Terug
Bovenaan