succes voor alle 29-8 mamma's

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Als ik goed heb meegelezen zijn er zeker 3 meiden die morgen gaan bevallen door middel van een keizersnee of worden ingeleid. Ik wil jullie allemaal even succes wensen. Sterkte met de bevalling en geniet van het moment dat je de kleine in je armen hebt!

Liefs, Aerynsmom

En ook sterkte voor iedereen die moet wachten...ben benieuwd waarneer de rest gaat bevallen..

Wat toevallig ik wilde ook net een topic aanmaken...hahaha
Maar dat is natuurlijk omdat iedereen wel erg meeleeft, want jullie zijn toch wel een beetje het overduidelijke startschot voor alle sept. moeders...haha.
Nou heel veel succes morgen en dat jullie allemaal een gezond en een wolk van een baby in je armen mogen krijgen.

Veel liefs Cares

Het regend dadelijk echt baby's

hahah dat plaatje! geweldig!

Dankjewel, we gaan morgen even ons best doen he, voor mij is nog de vraag zou eventueel nog overmorgen kunnen worden dus kan misschien een hele lange dag worden.... ik wens iedereen veel succes met jullie KS-en , ff vooral mommy75, weet dat je niet alleen bent meid...

Hahaha, hoe kom je toch aan die grappige plaatjes?
Ik wil ook alle meiden succes wensen die morgen een keizersnede ondergaan! Lijkt me heel apart om zo bewust te weten op welke dag en tijdstip je kindje geboren gaat worden.

Liefs, Line

36,6 wk zwanger

Ja iedereen veel succes, vooral Ponyville en anderen die ingeleid worden  want ik hoef maar te gaan liggen en het 'werk' wordt voor mij  gedaan  en jij moet echt zelf flink werk gaan verzetten. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn??

Allemaal heel erg veel succes morgen!! En ik ben kei jaloers! Wij moeten nog even geduld hebben dikke kus

36 weken en 2 dagen

Ja meiden, heel veel succes morgen!! Wens iedereen een goede bevalling/keizersnee toe met natuurlijk allemaal gezonde "september"-baby's!

liefs, daantje

Terug
Bovenaan