succes voor alle meiden!!

A

Anoniem

Guest
was ik ook weer eens. ik lees veel mee, maar reageer vrij weinig. alleen als ik op de wachtbank zit.... kan ik me meestal niet inhouden;) (zoals nnu)

ik lees dat veel meiden even afstand aan het nemen zijn.
toch wilde ik jullie allemaal een hart onder de riem steken, en zeggen dat jullie stuk voor stuk kanjers zijn. jullie zijn er niet alleen voor de anderen maar ook zelf willen jullie zo graag.
nogmaals kanjers ik hoop en bid dat jullie snel zwanger zullen zijn!

dikke kus famke

Wat lief van jou Famke! Ik probeer ook iets minder actief te zijn maar ja.....ik blijf zo nieuwsgierig naar iedereen dus ik lees en schrijf toch nog wel veel mee! Hahaha! Kan het niet laten.....

Ik gun jou hetzelfde meid, dat je maar gauw zwanger mag zijn! Je zit nu op het wachtbankje?

Sterkte! Liefs Lynn.

Dankjewel! Ennvergeet heser niet, jij hoort ook bij de kanjers!!

Liefs!

Ooh lieve wensen...........thanks meiden. Ik zit nu ook op het wachtbankje. Had gisteravond een hele lichte bloeding en al 4 dagen wat krampen. Ik deed vanmorgen een test maar die was negatief, ik denk zelf een beetje te vroeg. Ik moet as vrijdag ongi worden. Toch ff afwachten en weer een test doen in het weekend. het wachten duurt allemaal wat lang he?

hey lieven meiden,
ik gun het jullie meer dan mezelf hoor!! ik ben net bezig en kan nog wel een maandje wachten;)
maar ja ik zit weer op het wachtbankje. denk alleen niet dat het wat is geworden deze x. minder geklust. gewoon even geen zin en prive heel erg druk. verbouwingen thuis, en die sinterklaastijd. heb in mijn klusweek 3x zwarte piet gespeeld. en dan ben je savond echt kapot haha. maar mischien was het een lucky shot haha.
hey kanjers nog even en dan is de kerstgedachte er weer. als dat geen romantiek opleverd.......;)

Terug
Bovenaan