succes

Hallo lieve september mama's die opnieuw mama worden of zijn geworden,

Zelf, samen met mijn man besloten geen kids meer op de wereld te zetten. Maar ik wil iedere mama die opnieuw mama is geworden of nog moet bevallen veel geluk, liefde en voorspoed toewensen met de nieuwe wereldburger. Ik hoop dat er een gezond kind is gekomen of komt, succes met de bevalling voor de mama's to be!

Groetjes Gitte

Hoi Truckerbabe,

Ja en nee was het een moeilijke beslissing. Mijn man wil echt geen kinderen meer en gezien mijn leeftijd wil ik ook niet meer. Toch zou ik hee graag nog wel een keer zwanger willen worden en zijn. Ik heb gewoon een superzwangerschap achter de rug en ik geniet ontzettend van Julia en het gaat allemaal zo supergoed. Alles kan natuurlijk tegenvallen met een 2de. Dus ik ben tevreden met 1 dochter en geniet dubbel van haar!

groetjes

Hey Gitteh,

Snap je overweging. En inderdaad! Je hebt een heerlijke dochter, niets anders doen als genieten :p
Bij mij gaat het genieten vast ook wel weer komen. Maar dacht ik tijdens mijn eerste zwangerschap nog, goh.. hoe kan je zwanger zijn nu zat zijn... Denk ik nu wel eens, jeetje, hoe hou ik het nog vol, nog 11 weken!!

Dus alles heeft zijn voor en nadelen ;)

Liefs,

T

Ehm... Truckerbabe, ik herinner me ook nog wel dat jij die buik tijdens je eerste zwangerschap ook wel eens spuugzat was hoor, hahaha... ben je zeker vergeten? Ik kan me wel levendig voorstellen dat een zwangerschap met een kleintje ernaast dubbel belastend is.

Wij (of eigenlijk ik) ben nog heel erg in dubio of ik een zwangerschap nog een keer aandurf. Ik vind het een lastig onderwerp, ik voel de behoefte voor mezelf niet zo, maar ik gun Diederik wel heel erg een broertje of zusje. Maar ja, met alle complicaties die gehad heb bij de bevalling (5l bloedverlies, subtotaal ruptuur, pre eclampsie) weet ik niet of ik daar nog een keer doorheen wil. Het is zo beslissend voor veel dingen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Ik ben 29 dus ik kan nog even denken, en vooral genieten van Diederik, het is een heerlijk ventje!

Terug
Bovenaan