succesverhalen IUI!!!???

Hoi hoi

Ik ben Trieske ik ben 30 jaren jong, en wij zijn dinsdag begonnen met puregon  spuiten voor de IUI.Dinsdag krijg ik de eerste echo.Dus ben heel benieuwd wanneer de insiminatie is!Ik denk zelf vrijdag de 4e.Maar ja we zien het wel.

Maar nu is de vraag?Wie zijn er allemaal succesvol zwanger geworden met IUI.En in hoeveel keer?
Misschien hele rare vraag hoor, maar ik wil heel graag succesverhalen horen!!

Groetjes Trieske.

Hoi Trieske,

Nou hier je 1e succesverhaal middels IUI.
Ik ben inmiddels 28 wk zwanger van ons 1e kind en dat is gelukt bij de 3e IUI poging.
Bij ons wilde het niet lukken door vijandig slijm, maar met IUI ben je daar dus voorbij. Zei nog voor de grap tegen de gyn: 3x is scheepsrecht hoor, nou moet het maar lukken.
Veel succes met je IUI, hoop dat het bij jullie hiermee ook mag lukken.

Liefs, Cath

hey hey, ik heb nog geen pos verhaal ik zit nu in de eerste iui, en hoop ook stiekum natuurlijk dat er niet meer komen, maar ja je weet nooit, bij ons is bij alle twee niets te vinden!!   dus ja dat is nog meer frusterend, hopeliujk gaat het bij jou en bij ons helemaal goed komen,
heel veel succes, en ik hoop dat je er meer pos verhalen komen,

dikke kus van wendy

Hoi trieske

Wij zij net   weer begonnen om zwanger te worden van een tweede.
We hebben de eerste iui 17 maart gehad en ja hoor ik ben zwanger. Dus het kan al  bij de eertse keer.   Dit is echt een succes verhaal en dit hadden we ook niet verwacht.

Groetjes Flipke

Hoi!!!!!

Van dit soort verhalen word je toch best positief......
Afgelopen maandag (7-4) eerste IUI poging gehad, nu wachten..........2 weken zij de IVF verpleegkundige, dan mag je een test doen. Duimen nu. Ik ben heel benieuwd wanneer ik enig vermoeden zal krijgen (zal ik dat krijgen?) of het wel of niet gelukt is. Tot op heden valt het me nog mee, wel vrij veel last gehad in de dagen rondom de ovulatie die met pregnyl ondersteund is (veel buikpijn!). Nu eigenlijk alles weer normaal en proberen de komende 2 weken goed door te komen. Heel erg hopen, maar ook rekening houden met een grotere kans op mislukken dan op lukken.......

Hanneke

Hoi Trieske!

Hier nog een succesverhaal, 29 januari ben ik bevallen van onze dochter Noa, inmiddels is ze al weer ruim 10 weken oud. Wij kregen IUI in combinatie met hormoonstimulatie (femara+pregnyl) omdat de zaadaantallen te laag waren. Na de vierde poging toen wij eigenlijk de moed begonnen op te geven was het raak! Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe en hoop dat jullie snel zwanger mogen raken.

Hier nog een foto van Noa

Liefs, Judith

Terug
Bovenaan