Hallo Allemaal, allereerst een heel gelukkig en vruchtbaar 2005 en dat er maar heel veel babietjes mogen komen. Ik ben per toeval op dit forum terecht gekomen en volg sinds een paar weken jullie berichten. Dit is de eerste keer dat ik zelf een berichtje plaats, dus zal ik mij eerst eventjes voorstellen: Ik ben Marian, 31 jaar en sinds november 2001 bezig om zwanger te worden. Mijn man heeft in jan. 2001 een hersteloperatie gehad en gelukkig bleek de kwaliteit van het sperma niet slecht te zijn, maar er zitten teveel antistoffen in en mijn lichaam is daar niet helemaal gecharmeerd van. Loop sinds juli 2003 bij de gyn en heb 30 december mijn 3e IUI gehad. In november ook een en helaas werd ik toch na een week overtijd orgi. Dus best wel balen, hoewel de test 2 x neg. was. Dus deze keer weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. En maar afwachten of ik volgende week weer mag testen.Ik merk nu wel dat elke orgi de nodige emoties met zich meebrengt, zeker omdat er op dit moment zoveel vriendinnen/kennissen zwanger zijn en wij min of meer besloten hebben om het niet aan de grote klok te hangen. En hoewel ik erg blij voor ze ben, is het toch iedere keer weer slikken. Dus ik hoop, dat 2005 een geweldig jaar voor ons en natuurlijk ook voor jullie gaat worden. xxx Marian