Succesvol ingeleid?

<p>Hallo, </p><p>Ik ben vandaag 37+1 weken zwanger. Gisteren zijn ze begonnen met het inleiden wegens cholestase. Gisterochtend zat ik nog potdicht. Vannacht veel krampen gehad (vond de ballon geen succes gisteren) maar bleek wel naar een ruime 1cm gegaan te zijn en verweking en verstrekken van mn baarmoeder. </p><p>Vanmorgen is ballon nummer 2 geplaatst met iets meer water dan gisteren. Nu geen last van krampen of iets gelukkig en ik zit lekker thuis. </p><p>Wel ben ik inmiddels wel wat klaar met dat wachten... de hoop was natuurlijk dat 1 ballon voldoende zou zijn. Als deze niets doet, krijg ik morgen een hormoonveter en moet vanaf dat moment dat ook verblijven in het ziekenhuis. Verschrikkelijk idee vind ik dat!! </p><p>Mijn vraag is; zijn er dames die na een tweede ballon voldoende ontsluiting hadden om vliezen te breken? </p><p>Liefs! </p>

Bij mij is ook een tweede ballon geplaatst! Donderdagavond de eerste, vrijdagochtend was er nog helemaal geen ontsluiting. Die ochtend meer cc in de ballon gedaan en vrijdagavond tegen 19.00 had ik genoeg ontsluiting.
Ik heb veel gewandeld vrijdag, die tip kreeg ik van de zuster

Bij mij werd wel gesproken over een 2e maar dit wilde ik absoluut niet.. vond het plaatsen daarvan echt verschrikkelijk ?
De eerste had ook maar voor 1 cm gezorgd en heb daarna 3x een dosis orale tabletten gehad. . Over de hele dag verdeeld. Dit zorgde uiteindelijk voor 5cm de ochtend erna. ?

Terug
Bovenaan