Sudocréme.

A

Anoniem

Guest
Mag je Sudocréme dik op smeren??
Joëlla had vanavond echt hele erge rode en een beetje opgezwollen billen en doosje.
Nou heb ik er best wel dik Sudocréme op gesmeerd (hele klodder)
Mag dat??
Of moet je het dun er op doen??
Kan het kwaad zo dik??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Kwaad zal het niet kunnen, maar de huid ademt dan helemaal niet meer.
De kans dat het niet minder wordt is dan groter.
Zinkzalf er dunnetjes op smeren werkt erg goed. En overdag lekker in de blote kontje heen en weer laten kruipen door het huis. Aan de lucht laten helen werkt het best.
Maar ja je hebt dan wel een dweiltje nodig misschien.

Succes

helemaal niet meer is overdreven natuurlijk, pffff. Maar minder dat klinkt beter

Hallo,

Volgens mij zijn de meningen er over verdeeld. Ik heb wel eens horen zeggen dat te dik niet goed is want dan kan het niet meer ademen, maar ik heb ook mensen horen zeggen dat ze het er dik op deden.
Ik wek op een KDV vandaar al die verschillende reacties!

Ik doe het er zelf ook altijd best dik op en Jente heeft nog nooit rode billen gehad dus het zal wel goed zijn!

Groetjes Fennie en Jente

Afhankelijk van hoe rood Tijs zijn billen zijn smeer ik. Als ze heel rood zijn, dan gaat het er dik op. Meestal ziet het er dan bij de volgende luierwisseling al veel beter uit en smeer ik weer dunner. Ik verwissel de luier dan vaker. Ik merk dat Tijs steeds minder last heeft van rode billetjes. Er zijn nu vaak een aantal dagen achtereen dat ik helemaal niets hoef te smeren.

Groetjes,
mama van Tijs

ik smeer altijd dun ook als er geen uitslag is
zo weet ik het tot dusver te voorkomen dat hij
uitslag krijgt
ik weet wel dat als je het dik smeert dat het dan kan
gaan korrelen en dat schuurt vooral in de plooitjes

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik smeer het nooit eigenlijk.
Maar als ie er last van heeft kijk ik hoe rood het is en dan smeer ik gewoon wat denk wat goed is haha.

Bij Julian smeer ik er ook wel flink op los af en toe. Maar als ik een meisje had gehad zou ik toch iets voorzichtiger zijn, om te voorkomen dat het spul naar binnenkruipt zeg maar.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan