sugesties jongensnaam die past bij Myron

Hiii ladies,
Het is nog niet bekend of we een jongen of meisje krijgen, maar namen uitzoeken blijft natuurlijk een hele sport en erg leuk.
Een meisjesnaam hebben we al, maar een jongensnaam is zooooooo moeilijk en vooral 1 die bij Myron past.

Hebben jullie sugesties/ideeën?
Geen:
Sem of Sam of andere top 10 namen.
Geen:
Damiën, dubbele namen of namen die surinaamse mama's geven aan hun kindje (met alle respect hoor :)).

Succes en natuurlijk thanx.

Groetjessssssssssssssssssssssssssss

Ik vond Jayden altijd leuk, maar zo heten inmiddels bijna alles kleine jongetjes van tegenwoordig dus die is voor ons afgevallen. Jaimy vond ik ook altijd erg leuk, maar m'n vriend niet. Net als Jason. Tja uhhm... we bleven een beetje bij de J hangen volgens mij hahaha.
Geen idee of je het wat vindt, maar kon het op z'n minst als suggestie aangeven :)

Misschien heb je wat aan de namen die je hier wel hoort (op school en binnen de bekenden kring}

Myron &

Julian
Thom
Bram
Norman
Finn
Dylan
Dain
Wesley
Dess
Sven
Ryan
Ivan
Dex
Bodhi
Kian
Kay
Milan
Dani

dacht zet het er gewoon neer, misschien brengt het je op ideetjes

Benoit
Julien
Raf
Etienne
Kjell
Xander
Jules/Juul

Myron is toch Frans? Misschien wat in die richting dan? Ligt ook een beetje aan of je voor tweeletterige namen gaat of een bepaalde taal ofzo.

Myron heb ik trouwens hier ook geopperd, mijn man heeft hem uiteindelijk afgekeurd :-(

Nou bedankt hoor ladies. Bodhi heb ik hier ook al eerder voorgesteld, maar dat wordt hem niet hmmm.
Verder zit er niet echt iets tussen.

Jammer Eses. Weet je al of je een jongen of meisje krijgt? Wij hadden myron namelijk in eerste instantie voor een meisje ;-) Myron is trouwens Grieks(volgens internet) ik dacht ook altijd frans. Het betekent geurige zalf. :)))

We gaan weer verder op namenjacht..

Terug
Bovenaan