suiker in mijn urine

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag was ik bij de verloskundige en toen bleek dat ik suiker in mijn urine had.
Ze deed er zelf erg luchtig over en maakte een grapje over meer zin in snoep
als je zwanger bent.
Ik dacht er op dat moment ook niet over na maar nu de kinderen in bed liggen en ik
rustig zit schiet het ineens weer door mijn hoofd en maak ik me toch een beetje bezorgd.
De verloskundige zei wel dat ze het in de gaten ging houden nu.
Wie heeft ook welleens suiker in de urine gehad en hoe is dat over gegaan?
(of niet natuurlijk).

groetjes Daan

Oh ja... Misschien is het wel handig om te vertellen dat  27 wkn en 3 dgn  zwanger ben.
van mijn derde kindje.
groetjes Daan

Hoi hoi!
Ik heb ook al 2x suiker geplast, maar dat was rond week 18 en 19, het word bij mij sindsdien ook goed in de gaten gehouden, in week 20 heb ik eiwitten geplast, dit ook 2x, maar nu de laatste paar keren is mn urine gelukkig gewoon goed. Ik moet wel iedere week mn urine weg brengen. Dus bij mij is het gelukkig goed gekomen. Heeft de vk je suiker ook geprikt?? Deden ze bij mij wel, suiker prikken was bij mij wel iedere keer goed.
Liefs diana (27,1)

Hoi Diana,

Bij mij hebben ze verder niks gedaan. Ik moet gewoon over 3 wkn terug komen.
Ik had ook niet mijn eigen verloskundigen maar een net afgestudeert meisje.
Ze deed er verder niks mee, en aangezien ik ook veel vruchtwater heb en het
kindje best groot is ben ik toch wat onzeker.
Gelukkig dat bij jou alles goed gekomen is!!
Wel fijn dat ze het in de gaten houden.

Liefs Daan

een beetje raar zeg van haar.
Anders maak je een afspraak bij de huisarts morgen om je suiker eens te laten prikken en alsnog urine weg te brengen.
Dan weet je in ieder geval wat meer! Want hier nog 3 weken zorgen om gaan maken, dat kan eigenlijk niet, dat is echt niet fijn!
liefs diana

Ja, ik vond het ook best raar van haar.
Ik zat zelf ook te denken om de huisarts te bellen.
Maar ben ook wel weer bang dat ik zo'n ouwe zeur ben.

liefs Daan

Hoezo een zeur???
Als het niet goed is moet je het gewoon nog een keer laten testen hoor. Daar zijn ze voor!!
Succes
liefs diana

Terug
Bovenaan