suiker

Een paar dagen geleden heeft iemand een berichtje geplaatst met de tip (van de gyn.)dat te veel suiker niet goed is voor de rijping van de eicel en de ontwikkeling van de vrucht.

Nou heb ik eens zitten denken. Normaal had ik een cyclus van 30 dagen en op dag 20 mijn eisprong.

Ik ben nogal een koekjes, chocola en alles wat zoet en lekker is gek, maar het liep een beetje de spuigaten uit. Ik kom er gelukkig geen gram van aan, maar had bij mezelf zoiets van 'dit kan echt niet meer! Ik at elke dag wel een rol koekjes op of een doos van die chocolade krullen met koek erin. Vanaf nu gaan we wat gezonder snacken.'

Dat was zo'n anderhalve maand geleden en pardoes heb ik afgelopen cylus mijn eisprong 6 dagen eerder en ben nu dus zwanger.

Toeval??? Ik zou zeggen, probeer het.
 
Hoi anoniem,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Ik heb er ook over nagedacht sinds dat mailtje en vind het ook nog eens een goede stimulans om ook weer in m'n bikini te passen!
Iedere vrouw zal zich in jouw verhaal herkennen, het bekende ontbrekende stofje waardoor wij ons storten op chocola en zoet spul, maar voor een zwangerschap laat ik het wel staan!
Geniet ervan, Sam
 
We wilden eigenlijk pas in juli beginnen. Had mijn cyclus 3 maanden in kaart gebracht en had elke keer mijn eisprong op dag 20. Daar ging ik dus ook van uit tot ik afgelopen cyclus mijn eisprong voelde op dag 14. Hadden het de dag er voor gedaan zonder condoom en het is gelijk raak! Ik was een paar weken daarvoor gestopt met snoepen en dat deed ik heeeeel veel. Of het daar door komt?..

Een wonder! Omdat we het dus nog niet verwachtte hebben we nu zoiets van 'huh?' Heel onwerkelijk,. Mogen 5 juli een kijkje gaan nemen bij de VK.
 
Hoi Sterretje*

Wat fijn zeg dat je zwanger bent heel veel geluk de komende tijd ( en jaren natuurlijk!)

Ik had dat berichtje ook gelezen en ik wilde ook de komende dagen niet te veel snoepen, mijn klusdagen komen eraan vandaar..

Nogmaals van harte, misschien heeft het inderdaad geholpen en kwaad kan het anders zeker niet!

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan