Suikers opeens lager week 37 zwangerschap

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben momenteel 37 weken en een dag zwanger en sinds Zondag is mijn suiker veel lager. Ik heb bijvoorbeeld zondagnacht de hele nacht tussen de 3 en 3,5 gezeten. Vanmiddag voor de lunch zat ik op 3.7 dus ik had voor de lunch geen insuline gespoten. Normaal gegeten zoals gewoonlijk en 2 uur na het eten was mijn suikerwaarden ook maar 4,5, terwijl ik normaal na het eten (als ik niet spuit) rond de 7 zit. Ik snap er helemaal niks van.</p><p>Hebben jullie enig idee wat dit betekend?</p><p> </p><p>groetjes! </p>
 
Had inderdaad vandaag even met de diabetesverpleegkundige gebeld en ze zei dat ik dit morgen tijdens de afspraak met de gynaecoloog even moest bespreken.
 
bedankt voor jullie reactie dames! 
 
Ik merkte met mijn suikers dat dit bij warm weer/meer drinken snel lager werd. Maar niet zo extreem als bij jou. Onder de 4 is wel laag. Ik heb incidenteel eens op 3,5/3,7 gezeten, maar als ik me er niet heel slecht onder voelde, was dit niet heel erg volgend de verpleegkundige. Ook reageerde ik heel snel op beweging. Zelfs een kwartiertje extra lopen kon suikers met 1 of 1,5 punt omlaag krijgen.
 
Terug
Bovenaan