Suikertest gehad

Hoi meiden,

Zo die suikertest is gelukkig achter de rug.
Ik kwam dus gisteren in het zh en moest me ochtend urine inleveren. Toen werd ik eerst nuchter geprikt. Daarna kreeg ik een mierzoet suikerdrankje die ik helemaal op moest drinken. En dat was niet zo'n beetje ook!!!!! Kreeg het met moeite weg. "s ochtends al thuis flink aan het overgeven geweest, dus daar ook maar verteld. Nou zegt de zuster, hopelijk gebeurd dat nu niet nadat je het drankje hebt gehad, want dan is het einde test, want dan kunnen we niks meer meten. Na het suikerdrankje te hebben gehad mocht ik 2 slokjes water hebben. Meer ook niet, want anders verdunde de siroop te veel. Verder zat ik dus helemaal alleen in een kamertje, omdat er geen andere mensen waren die dat ook moesten doen. Ik mocht alleen maar zitten op een stoel en af en toe naar de wc toe lopen. Om het half uur kwamen de prikken.
"s Morgens was mij al meteen verteld dat ik de uitslagen niet mocht weten. Dit ivm met dat het dan tegenstrijdig kon zijn, met wat de artsen zeiden enz enz. De eerste 2 uitslagen heb ik dus wel gezien. De 1e van dat ik nuchter was, was 4, nog wat en na het suikerdrankje was het 7, nog wat. Toen was het een jonge meid wat mij prikte en die zei, als jij toevallig het papiertje kan zien, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk, zei ze met een knipoog. Hahahha. Verder zei ze dat de waardes waarschijnlijk nog wel verder omhoog zouden gaan door de werking van dat drankje. De rest van de uitslagen, weet ik dus niet, want de andere dames die mij prikten waren zo slim om het papiertje niet mee te nemen. Dus 4 jan nog een groeiecho en dan 5 jan alle uitslagen bij de gync.

Maar pfffff ben blij dat ik het gehad heb. Wat een gedoe allemaal zeg..........

Liefs marielle

Hopen op het beste dan maar!
valt dan wel tegen ja..zo alleen zolang op een kamer..lijkt me ook niks nee!
en zoon mierzoet drankje lijkt me ook niks op een lege maag blegggh

Terug
Bovenaan