Suikertest hoe snel de uitslag?

<p style="text-align: left;">Vanochtend de suikertest moeten doen eerst prikken dan dat drankje viel me reuze mee dacht dat die ranziger was en na 2 uur weer bloed prikken er word gezegd mocht je zwangerschaps suiker hebben je word gebeld door de verpleegkundige iemand er ervaring mee naar hoeveel uur ze bellen mocht je het wel hebben?</p>

Vanochtend ook gedaan. Zou door de vk gebeld worden als er wat was. net zelf mijn vk een appje gestuurd of ze al wat weten. Nog niks van ze gehoord. Maar in het ziekenhuis werd mij verteld dat het naar de persoon gaat die op de aanvraag kaart zit. In mijn geval mijm vk dus. Succes met wachten en hopelijk heb je niks. Mij viel het ook reuze mee. Verhalen maakten het veel erger hihi

Vanochtend ook gedaan. Zou door de vk gebeld worden als er wat was. net zelf mijn vk een appje gestuurd of ze al wat weten. Nog niks van ze gehoord. Maar in het ziekenhuis werd mij verteld dat het naar de persoon gaat die op de aanvraag kaart zit. In mijn geval mijm vk dus. Succes met wachten en hopelijk heb je niks. Mij viel het ook reuze mee. Verhalen maakten het veel erger hihi

Zeiden inderdaad bij mij als er niks is sturen ze het door naar de vk anders bellen ze zelf ofzo.
Ja ik dacht ook echt dat het super vies zou zijn vond het persoonlijk meevallen lekker is anders maargoed 

Ik heb tijdens beide zwangerschappen een suikertest moeten doen. Mijn ervaring is dat er diverse verschillen zitten in het uitvoeren van de test. In mijn geval moest ik in het ziekenhuis blijven en kreeg ik een uurtje na de laatste prik de uitslag. Ik moest hierop blijven wachten, mocht het niet goed zijn was er tevens uitleg over hoe verder. Ik denk dat als het niet goed is je wel al iets gehoord zou moeten hebben. Maar nogmaals er zitten veel verschillen in in welk ziekenhuis je het moet laten doen

Terug
Bovenaan