Suikerwaardes grens

Hi, net online de uitslag gehad. Vk is al dicht dus bel morgen ook even, maar de grens ligt op 7,8 en mijne is 7,7. Word er dan wat mee gedaan of moet ik dan zelf ergens opletten?<br /><br />*ik hoef niet nog een keer te testen, dit was mijn 30 weken test en ik krijg geen echos meer
 
wat vervelend! Ik weet niet hoever je bent in je zwangerschap, maar ik verwacht dat ze rond 32 weken een groei echo maken en dan nog een keer je suiker testen.


 
Succes!
 
Ze zullen idd later nog een keer een echo maken om de groei van je kindje te controleren. En misschien later nog een keer testen?
 
[quote quote=10532075]Ze zullen idd later nog een keer een echo maken om de groei van je kindje te controleren. En misschien later nog een keer testen?[/quote]Nee dit was mijn 30 weken onderzoek. Ik krijg officieel geen echos meer
 
Maar als je suikerwaardes aan de hoge kant zijn, zullen ze waarschijnlijk wel een extra groeiecho willen maken. Ik weet niet wat de p-waarde van je kindje is. Maar sinds die bij ons aan de hoge kant was, hadden we elke 2 weken een echo. Ook al was het geen officieel moment.
 
Ook al zit je nog niet over de grens heen? Ze hebben mij zelf niet gebeld, terwijl als er wat was zouden ze wel bellen. Ik ga er vanuit dat ze er niks aan gaan doen. Ik zelf word er wel onzeker van aangezien het zo dichtbij de grens ligt... een groeiecho zou ik zeker fijn vinden
 
Terug
Bovenaan